فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

پایان29 ماهگی / ورود به 30 ماهگی .

1394/4/31 14:25
نویسنده : مامانیه رونیا
711 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم نفسم جــــــــــــــانم

ماهگیت مبارکــــــــــــ .

 

 

totalgifs.com alfabeto-atualizpisca gif gif xmas-a.giftotalgifs.com alfabeto-atualizpisca gif gif xmas-y.giftotalgifs.com alfabeto-atualizpisca gif gif xmas-i.giftotalgifs.com alfabeto-atualizpisca gif gif xmas-n.giftotalgifs.com alfabeto-atualizpisca gif gif xmas-o.giftotalgifs.com alfabeto-atualizpisca gif gif xmas-r.gif

 

 

عزیزمی محبت

پسندها (3)

نظرات (5)

رویا
4 مرداد 94 0:51
مبارک مبارک بلا کلک دختر
معصومــــ
9 مرداد 94 12:22
سلام عزیزماگه با تبادل لینک موافق بودی لینکم کن خبر بده لینکت کنم
فاطمه
9 مرداد 94 21:09
سلام خوبی گلم؟؟!!!؟؟؟ وبلاگ قشنگی خوشحال میشم به من سر بزنی و با نظرات خوشحالمکنی و امیدوارم از وبلاگم خوشت بیاد و جز هوادرانم بشی و من از همین الان جز هواداران ثابتون می شم
آی ناز
21 مرداد 94 16:05
سلام عزیزم. یه مدته وبلاگتونو میخونم. راستش دیشب همش تو خواب رونیا رو بغل کرده بودم با خودم اینور اونور میبردم. همچین چسبیده بودیم به همو میبوسیدمش انگار نسبت خونی باهم داریم. برام خیلی جالب بود همچین خوابی رونیا خیلی شیرین و خواستنیه ایشالا چشم به هم بزارین بزرگ میشه میاد دانشگاه
parastoo
24 مرداد 94 23:01
برا چی پست نمیزاری روجا جون ؟!