فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

واکسن 2 ماهگی

1392/2/1 3:03
نویسنده : مامانیه رونیا
1,985 بازدید
اشتراک گذاری

vaksan 2 mahegi

عزیزم سلام...

دیروز شمارو با هزار استرس بردم بهداشت برای واکسن ٢ ماهگیت.اول که شمارو قد و وزن کرد ماشالا به دخترم .وزن :٤٤٠٠ و قد:٥٤ .

بعدش رفتیم قسمت واکسیناسیون.شما که خواب بودی آخه قبلش مامان بهت قطره استامینوفن داده بود.ولی من داشتم از استرس میمردم.خلاصه خانومه اومد و اول قطره فلج اطفال رو داد کلی قیافت دیدنی شده بود بعد خوردن قطره.بعدشم واکسن اول.اوییییییی من که چشمو بستم اما شما  یهو جیغ /گریه/خواب به مدت ١٠ ثانیه .و بعدی هم به همین منوال جیغ/گریه/خواب .اینم از واکسن ٢ ماهگیت عشق مامان .خونه که اومدیم شما خواب بودی من برات تا یه ساعت کمپرس سرد گذاشتم.بعدشم قطره استامینوفن هر ٦ ساعت بهت دادم خدارو شکر تب زیاد نکردی یکمی شب تب کردی که تا لباست رو کم کردم اومد پایین .اینم عکس دیشبه که داشتی با دقت به عروسکای بالای تشک بازیت نگاه میکردی. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا
2 اردیبهشت 92 5:35
عزیزم
مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 9:10
سلام عزیزم پسرم بردیا شورگشتی تو مسابقه نوروزی اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به بردیا رای بدهید تا 15 اردیبهشت مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به بردیا من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 میتونید به وبلاگمون هم بیایید و از اونجا رای بدید http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
خاله مهسا
4 اردیبهشت 92 12:50
آخه خاله دردت اومد؟ خاله بین خودمون باشه منم خیلی از آمپول می ترسم اما برای اینکه بزرگ بشی باید همه ی واکسنات بزنی..
مامان پرهام
28 آبان 92 13:16
سلام عزيز خاله منم همشهري شمام البته قائمشهر ولي در حال حاضر تهرانيم منم پسرم 8 ماهشه به اسم پرهام اون مثل تو خوشگل و ناناز خدا تورو واسه پدر و مادرت عزيزت نگه داره خوشحال شدم مي خواي پرهامو ببيني برو به سايتش اگه دوست داري http://PARHAMNAZMAMAN.NINIWEBLOG.COM