فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

روز مادر مبارک

1392/2/13 23:05
نویسنده : مامانیه رونیا
842 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم امسال روز مادر یه جور خاص بود برای مامان آخه امسال به لطف خدای مهربونمون و وجود دوست داشتنی شما منم مامان شدمممممممممممممم. هوراااااااااا. عشقم امیدوارم بتونم یه مامان خیلی خوب واسه شما گل دختر یکی یدونم باشم. امسال بابا حجت از طرف شما واسه من یه گل خوشگل خرید . دوست دارم عشق من. اینم عکس من و شما و گلی که شما به من هدیه دادییییییییییی.بوس

 

                                    روز مادر مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نونا
13 اردیبهشت 92 23:48
دختر نازی دارید خدا حفظش کنه. لطفا اگه دوست داشتید پسر منو به لینک دوستان اضافه کنید آخه ما ایجا دوستی نداریم http://prince-ryan.niniweblog.com/