فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

دخترک یک ساله این روزها + تولد عمه فهیمه

1392/12/5 17:13
نویسنده : مامانیه رونیا
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی یه ساله مامان.بغلفدات شم که این روزا سنجاق شدی به من و بغل هیچکی نمیری. گریههمشم پستونک میخوری و میای بغل من میشینی و اگه بخوام بلند شم گریه و زاری شروع میشه. ناراحتاین روزا حسابی مامان رو اذیت میکنی و منم دستم خیلی در میکنه از بس بغلت کردم خوشگل خانوم.افسوس این روزا راه رفتنت خیلی بهتر شده و جاهایی که بتونی تا جایی که پاهات نلغزه راه میری و تنبلی رو گذاشتی کنار.چشمک خیلیم شیطون شدی و یه جا بند نمیشی همش باید دنبالت راه بریم اوه.شیشه شیرتو بعضی اوقات خودت میگیری دستت و لیوان آموزشی هم برات آوردم و خودت دسته هاشو میگیری و آب میخوری. آفرین دخمل زلنگ مامان.تشویقدیشب تولد عمه فهیمه بود و رفتیم بهشهر .اونجا کلی با دوقلوها بازی میکردی البته با کارتهای عابر باباحجت.چشم جالب اینجا بود که کارتها رو با قلدری از پسرعمو میگرفتی و میدادی به دختر عموخندهبعدشم که مراسم کیک و عکس و شمع و اینا حسابی حال کردی و نانای کردی و صدالبته موقع عکس نق نق کردینیشخند امشبم تولد مامانته  خجالت من و عمه فهیمه یه روز تولدمون فرق داره .من ٥ اسفند و عمه ٤ اسفنده قرار بود شما هم ٢ اسفند باشی که هول بودی و نتونستی ٢ روزو تحمل کنی عشقکمممممممممم.نیشخندراستی قراره امروز فیلم و عکس تولدتو بگیریم البته اگه بدقولی نکنن آقای فیلمبردار.ابرو

دیگه بریم سراغ عکسهااااااااااااااااااا:

اینجا جمعه است که رفته بودیم دیدن مامانبررگ .اونجا کلی با این مجله دالی کردی و البته همشو پاره کردیچشم

 

رونیاااااااااااااا

 

رونیااااااااااااا

 

رونیااااااااااااا

 

رونیااااااااااااا

 

اینم دیشب کارت بازی با دوقلوها:

 

رونیااااااااااااا

 

رونیاااااااااااااا

 

دالیییییییییییییزبان

 

رونیااااااااااا

 

رونیااااااااااااااا

 

عمه جون تولدت مبارکهورا

 

رونیااااااااااا

 

رونیااااااااااااا

 

انگشت کاری کیکخوشمزه

 

رونیاااااااااااا

 

رونیاااااااااااااا

 

همشمیرفتی تو اشپزخونه میومدی بیرون کارت شده بود دیگه:

 

رونیااااااااااااا

 

رونیااااااااااااا

 

اینم وقتی برگشتیم خونه موهای خرگوشیتو باز کردم اینطوری شده بود.ببین چه بامزه شده بود.نیشخند

داری برای خودت دست میزنی که حلقه هوشتو چیدی.

 

رونیااااااااااا

 

واییییییییییییییییییی که من عاشق این عکستمممممممممممممماچماچماچماچماچماچ

 

رونیاااااااااااااا

 

دوست دارمممممم هوارتااااااااااااااااااااااااااا فرشته نازمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرزو-مامان آرمینا
5 اسفند 92 14:28
به به چه دخمل قشنگی هزار ماشالله عسلکم عسیسم خیلی بهت خوش میگذره ها همش تولد دیگه. ایشالله همیشه جشن و شادی جوجه کوچولو سلام رو جا جوون تولد شما هم مبارکها باشه ایشالله جشن 150 سالگیتون من تولد رونیا کوچولو رو تو پست قبلی 3 بار تبریک گفتم ولی نمیدونم چرا ثبت نشده اینجا یه بار دیگه به دخمل عزیزمون تولدش رو تبریک میگم. ایشالله 1500 ساله بشه
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جون. مرسی که همیشه با نظراتتون ما رو خوشحال میکنین. عزیزم شرمنده من وقت نکرده بودم جواب بدم و تایید کنم.بووووسسسسسسس
مامان هلیا
5 اسفند 92 14:56
ماشالا چه دخمل ناز و شیطونی.
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جون.بووووووس.
آشنای قدیمی
5 اسفند 92 21:24
سلام عشقمــــ تولد رجای مهربونم مامان عشق کوچولوم مبارکــــــ ﺑﻌﻀﻲ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﻓﻘﻂ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻳﮏ ﺟﻮﺭ ﺧﺎﺻﻲ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻌﻀﻲ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺍﺻﻼ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻦ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻳﺎ ﺗﻮ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻥ ﻫﺎ ! ﺍﺻﻼ ﺑﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﻓﮑﺮ ﻧﻤﻲ ﮐﻨﻲ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺑﺪﺍﺭﻱ ﺁﻥ ﻫﻢ ﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ ﻧﻪ ﺣﺘﻲ ﻋﺸﻖ ﻳﮏ ﺟﻮﺭ ﺧﺎﺻﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﻫﻢ ﮐﻢ ﻧﻴﺴﺖ دوستتون دارم خیلی زیاد
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون دوست همیشگی و مهربونمون.
بهار
6 اسفند 92 0:41
تولدت مبارک مامان اسفندی خوشگل انشاالله سایه ات همیشه روسررونیاجون باشه ویه روزرونیابرات جشن تولدبگیره
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون نرگس عزیزم. بوس واسه بهار ناااازم.
مامان الناز
7 اسفند 92 16:05
تولد عمه جونم مبارک چه عکسایی کلی کیف کردم