فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

واکسن یکسالگی هم زدی عشقکم.

1392/12/6 16:22
نویسنده : مامانیه رونیا
321 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دردونه شجاع خودم امروز بالاخره بعد یه هفته بختش باز شد و رفتیم واکسن یکسالگیتو زدیم.مژه آفرین به دختر خودم که گریه اش به دقیقه هم نرسیدتشویق.اونم بیشتر مال این بود که به زور خوابوندیمت چون راضی نمیشدی ثانیه ای بخوابی.چشموزنت شده ٩ کیلو البته با لباس و قدت هم ٧٥.همه چی از نظر مسئول بهداشت خوب بود خداروشکر. دیگه میره تا ١٨ ماهگی که به غول واکسن معروفه.استرسفعلا تا اون موقع خبری از واکسن نیست. دوست دارم فرشته ناااااااااااااازم.قلب

اونجا هرچی عکس نی نی بود نشون میدادی و میگفتی نی نینیشخند

 

رونیاااااااااااا

 

رونیاااااا

 

بعد واکسن رفتیم مغازه بابایی و برات یه فشفشه روشن کرد و شما هم حسابی تعجب کرده بودیسوال

 

رونیااااااااااااا

 

اینم طلا خانوم بعد واکسن که اومد خونهبغل

 

رونیااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آشنای قدیمی
6 اسفند 92 19:38
سلااااااااااااااااااااااام فدای دتر نازمون بشمــــــــــــــــــــ عربی که بلدی ؟ ! “ینم بلق رد هشیمه” اگه بلد نیستی از آخر بخون ! این دختره دل ما رو برده هـــــــــــــآ ! عکساش هنوز از آقای فیلمبردار نگرفتین؟ مــــــــــــــــــا منتظریمآ
مامانیه رونیا
پاسخ
عکس و فیلمش حاظره بابای رونیا تنبلی کرده .
آرزو-مامان آرمینا
6 اسفند 92 23:33
آفرین صد آفرین دخمل خوب و شجاع من آخ از دست این واکسنها.ولی چه میشه کرد برای سلامتی شماست دیگه مسبوسمت هزارتا
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربووووووووووون
مامان معین
7 اسفند 92 13:23
آج جانم طلا خانم قویه با این واکسنها که گریه نمی کنه . رجاجان شما شیر خشک نمی دی به رونیا ؟ فقط شیر گاو میدی ؟ معین 20 روز از رونیا کوچکتره من تازه شروع کردم شیر دامداران میدم ولی شیر خشک هم میدم
مامانیه رونیا
پاسخ
عزیزم من شیر گاو رو شروع کرده بودم ولی دکترش به خاطر یبوست گفت فعلا ندم و همون شیرخشک بدم. ولی شما کم کم مثلا روزی یه وعده به نظرم شروع کن و کم کم شیر خشک رو حذف کن.