فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

رونیا / دکتر / پنکهههههههه

1392/2/22 18:36
نویسنده : مامانیه رونیا
311 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرم دیشب با بابا حجت شمارو بردم دکتر چون خیلی شیر بالا میاوردی. دکتر گفت مشکلی نیست ممکنه بعضی روزا اینجوری باشه و طبیعیه چون رفلاکس داریییی دیگههههه. از دست این رفلاکس خسته شدیممممممممممممم دیگه. آهای رفلاکسسسس دست از سر دخترم بردارررررررررررررررررررر وگرنه با من طرفی هااااااااااااااا.niniweblog.com اما بگم از شما که از اول تا آخر که تو مطب بودیم میخ پنکه سقفی مطب شده بودییییییییییییییییییییییی جوری که چشم ازش بر نمیداشتی که آخر آقای دکتر گفت به عنوان دارو یه پنکه سقفی براش بخریننننننننننننننننننننننخنده

اینم بگم که تا رفتیم تو گفت چه پسر جدییییییییی دارین اصلا نمیخندهههههههههههههههههه.پسرررررررر؟؟؟؟؟تعجب

نمیدونم چرا هرکی شمارو میبینه میگه پسرهههههههه؟؟؟ اوهآخه من که این همه لباسای دخترونه و صورتی تنت میکنم .تازه بیرونم که میریم سرت کلاه میذارم که کچلیت پیدا نباشهههه .اصلا بقیه رو ولشون کن تو یکی یدونهههههههههههههههههه دختررر من و بابا حجتیییییییی.niniweblog.com

دوست دارم هوارتاااااا.niniweblog.com

اینم عکسای خوشگل از شما که انقدر ناززززززززززززززز میخوابی.

 

رونیاااااااااااا

 

رونیااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
23 اردیبهشت 92 10:11
مگه دست من به دست این رفلکس پدر سوخته نرسه میههههکششمش که دست از سر تو برنمی داره خوب عشقم دیگه اینجوریه دیگه باید عادت کنی که آدمام اینجوری 2نبالت بیفتن و دست از سرت بر ندارن دیگه چه کنیم دیگه بشششه خوشگلیو و دردسر ....