فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

28 صفر و حلیم پزون.

1392/10/10 3:42
نویسنده : مامانیه رونیا
274 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک شیطون من امروز خونه مامانبزرگ حلیم پزی بود و ما هم دیرتر از همه رفتیم تا شما کمتر اذیت شی گلکم. ولی دیگه به گوشت ریختن و کره انداختن و گندم ریختن نرسیدیم و کلی ناراحت شدم.ناراحتولی اشکال نداره در عوض امسال نذر ادا شده پارسال تو بغلم بود : یه نی نیه سالم.ماچطبق معمول اونجا خیلی خانوم بودی و روسفیدم کردی و بغل همه خانوما حتی غریبه ها هم میرفتی ولی اصلا با آقایون میونه خوبی نداشتی و ..... آبگوشت خوردی و یکم با اسرا بازی کردی و یکم هم با نینی های دیگه بازی کردی و یه دختر کوچولو اونجا بود که عاشق شما شده بود و هرجا میرفتیم دنبالمون میومد اسمش هم ملیکا بود ولی شما همش میخواستی موهاشو بکشی.خنثیدیگه یکم که گذشت شیر خوردی و بعد دو سه ساعت خوابیدی البته اسراجون شمارو خوابوند و تا اومدیم خونه و لباستو عوض کردم و داروهاتو دادم و حتی پوشکتو عوض کردم همچنان خواب بودی عشقم.تعجبواسه همینه عاشقتم دیگهههههههههههههههقلب.اینم چندتا عکس از امشب.

 

رونیااااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Moheb
11 دی 92 0:12
قبوووووووووووووووول باشهــــــــــ من حلیم میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــ