فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

این روزهای ده ماهگی ...

1392/10/15 3:07
نویسنده : مامانیه رونیا
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی ده ماه و نیمه من.بغلقربونت برم من که کمتر از دوماه دیگه تولدتهههه و من هنوز تصمیم نگرفتم چیکار کنم؟سوالحالا تا اون موقع ایشالا یه تصمیمی میگیرم.میخوام یکم از این روزهای ده ماهگیت  بگم که چقدرررررررررر بهونه گیر شدی و لجباز.قهر دقیقا از اوایل ده ماهگیت همش برای هر چیزی گزیه ات براهه و مدام نق میزنی و لج میکنی.خوابت بیاد گریهههههه.از خواب بیدار شی گریههههه. بخوایم بریم بیرون برای لباس پوشیدن گریهههههه بخوام لباستو دربیارم گریههههه پوشکتو بخوام عوض کنم گریهههههه و .....آخخلاصه که این روزها متاسفانه از خونه ما بیشتر صدای گریه میره بیرون تا خنده.ناراحتنمیدونم برای دندون باشه یا اینکه چون بزرگتر شدی درکت از محیط بیشتر شده اینجوری شدی امیدوارم هر کدومش هست موقتی باشهههههخیال باطلاین روزا تا میام تو آشپزخونه گریه ات شروع میشه و بهم آویزون میشی و نمیزاری هیچکاری بکنم واسه همین یا اکثر روزا نهار نداریم یا وقتی خوابی مثل کوچولوییات تند تند یه چیزی درست میکنم.ابروهمش بهم وصلی و دوست داری همش یا کنارت بشینم یا تو بغلم باشی.بدغذا هم شدی و هرچی بهت تیکه ای میدم یاد گرفتی با زبونت میندازی بیرون و میمالی به فرش و بعد میخوای خودت با دست بگیری و بخوری حتی سوپت رو دوست داری اینجوری بخورییخنثیهمه چیو پرت میکنی و ماهارم تا میتونی میزنی.

حالا یکم از شیرین کاریات هم بگم همش ازت بد گفتم چشمکعسلی این روزا یاد گرفتی فوت کنی البته اینم مثل همه کارات منحصر بفرده خودته و با دماغ چندتا نفس محکم میکشی و میشه فوت نیشخند کلمه الو رو میگی البته با این تلفظ ( aa ooo ).تشویق تا بهت میگم خرسی رو بوس کن میچسبونیش به دهنتو و بوسش میکنی.ماچموش شدن رو هم بالاخرهه یاد گرفتی و تا بهت میگم موش شو میخندی و موش میشی و اکثر اوقات وقتی میخندی اگه بهت نگیم هم موش میشی میخندی و من عاااااااااااشق این قیافتمممم و دلم میخواد درسته قورتت بددممممم واسه همین خودم کلی تلاش کردم تا بهت یاد بدم نیشخندنازی کردن هم یاد گرفتی گرچه با شدت نازی میکنی ولی بازم با زدنت متفاوتهچشمنانای کردنت رو هم کامل تر کردی و تا برات آهنگ گوشی میزارم و میدم دستت سریع دستت رو بهم گره میکنی و بالا پایین میکنی و خودت رو هم در حالی که رو دوتا زانو میشینی بالا پایین میکنی. بعضی اوقات هم گوشی رو میزاری زمین و دس دسی میکنی.با آهنگ تبلیغات هم میرقصی بغلوایسادنت خیلی خیلی بیشتر شده و تا وایمسونمت و میخونم برات ماشالا ماشالا و دست میزنم در همون حالت وایساده خودتو بالا پایین میکنی و دست مسزنی و آخرش خودتو پرت میکنی بغلم.ماچمیری جلو روروئکت و دکمه هاشو میزنی و بالاش وایمیسی و میرقصی.اینم استفاده شما از روروئکه دیگهههههههههخنثییاد گرفتی حلقه های هوشت رو بزاری تو میله اش البته ترتیبشو هنوز یاد نگرفتیقلبهمچنان عاشق توووپ و تابت هستی.همچنان بد داروییی و سر خوردن داروی یبوست که یکیش مقدارش زیاده کلی گریه زاری راه میندازی.با باباحجت کلی گرگ بازی میکنی و اونم همش گرگ میشه و شما از دستش فرار میکنی و جیغ و خنده و 4دست و پا به سرعت نور میای سمت من. بعضی اوقات هم ادای باباحجت رو در میاری و صدای گرگ در میاری که خیلی خنده داره.خندهاز جاروبرقی و ماشین لباسشویی به شدت میترسی.نگراناینم بگم که یاد گرفتی از تخت ما بیای بالا ولی هنوز پایین رفتن رو بلد نیستی.دیگه چیزی یادم نیست که بگم.اینم عکسای ده ماهگیت ضمیمه این پستت:

گردش با عمه فهیمه:

 

رونیااااااااااا

 

به یاد نوزادیات هنوزم وقتی میزارمت رو پام دوست داری ....

 

رونیااااااا

 

و حتی همونجا خوابت میبره:

 

رونیاااااا

 

دیگه خونه عمو حسین هم بیکار نیستی ....

 

رونیااااااااااا

 

اینم خرس کوچولوی معروف که کلی خوش به حالشه چون تنها کسیه که از بوسهای شما بهره منده...

 

رونیااااااااا

 

با کی با این جدیت الو میکنی دخترکم؟

 

رونیاااااااااا

 

یه بار و فقط یه بار این حلقه رو گزاشتم رو سرت و وقتی میوفتاد پایین میخندیدی بعدش ....

 

رونیاااااا

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااااااا

 

باهوش من هر جوری هست مسخواد دوبازه کار منو تکرار کنه...

 

رونیاااااااااا

 

وقتی میخوام کشوهاتو مرتب کنم بس که شیطونی میکنی و میای همه لباسارو میریزی بیرون مجبور میشم بزارمت تو تختت و به کارام برسم...

 

رونیاااااااا

 

رونیااااا

 

رونیااااااااااا

 

جدیدا تا میرسیم خونه مامان فریبا:

 

رونیاااااااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااااا

 

دخترکم بلده با لیوان آب بخوره ها میگی نه نگاه کن:

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

وقتی رونیا جیغ میکشهههه:

 

رونیااااااااااا

 

قربون بوسهای شیرینتتتت:

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیا وقتی موش موشی میخنده:

 

رونیااااااااااا

 

و اینم وقتی بدون خنده موش میشه:

 

رونیاااااااااا

 

واییییی بازم گریهههههه.....

 

رونیااااااااا

 

رونیا در حال مطالعهه:

 

رونیااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

آخ آخ فهمیییییید:

 

رونیاااااااااا

 

خنده شیطانی بعد موفقیت در آوردن تل سر:

 

رونیااااااااااا

 

و در آخر خواب یک فرشته 10 ماه ونیمه:

 

رونیاااااااااا

 

دخترکم تمام هستی من

تو فقط باش و نفس بکش

که وجودم به نفسهای توست!!!

 

رونیااااااااا

 

خدایا شکرت.

پی نوشت:این پست رو با این همه عکس و این همه متن دیشب نوشتم وقتی خواستم ارسال کنم نی نی وبلاگ پیغام خطا داد و همش پرییییییییید.کلافهاینم قیافه من بود بعدش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازی
15 دی 92 8:01
چقدر ناز شدی عزیزم
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خالههههه جونم.
Moheb
15 دی 92 13:44
salaaaaaaaaaaaaaaaaaam Rooooooniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa khoshmeleeeeee akhe deter to ke dele mano bordiiiiiiiiiiiiiiii
عمه فهیمه
15 دی 92 14:11
عاشقتم