فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

روزهای مریضی + پیشرفت

1392/10/19 17:17
نویسنده : مامانیه رونیا
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک خوشگلم که از شنبه تا حالا مریضییی .ناراحتفدات شم که این ویروس بد دست از سرت برنمیداره و تو این هفته حسابی اذیتت کرده افسوس.عزیز مامان دوشنبه بعد اینکه بالاخره موفق شدیم ازت نمونه ادرار بگیریم البته با روش پا گرفتن نه کیسه گذاشتن بردیم آزمایشگاه و جوابشم همون روز دادن و خداروشکررررررر مشکل عفونت ادراری نداشتی.فرشته ممنون از خاله جونا که برای دخملم دعا کردینماچ. ولی از همون شب سرفه و آبریزش بینی شدید شروع شد که بیشتر آبریزش بینی اذیتت میکرد و سرفه هات تک و توک بود. شبش مگه تونستی بخوابی. چون عادت داری با پستونک بخوابی بینیتم که پر بود و باید از دهن نفس میکشیدی و چون پستونک دهنت بود عملا نمیشد و همش گریه میکرد چون گیج خواب بودی و نمیتونستی بخوابی.آخ اصلا هم نمیزاشتی برات پواار بزنم و جیغت میرفت هوااااااا خلاصه ساعت 3 صبح بابا  رو فرستادم داروخونه تا برات قطره بینی بگیره . با کمک قطره بینی یکم بهتر شد اوضاع و ساعت 4 صبح خوابیدی و تا ساعت 12 ظهر فرداش هر 1 ساعت یا نیم ساعت بیدار میشدی به خاطر سرفه و آبریزش. آخخلاصه رفتم به دکترت گفتم و اونم برات یه شربت سرفه و یه قطره بینی قوی برات نوشت. از قبل هم که یه شربت حساسیت برات نوشته بود و دوتا هم که داروی یبوست داشتی و 3 تا قطره ویتامین که در روز باید مصرف میکردییییی و من موندم و شما و این همههههههه دارو در طول روز که هر بار از جانب شما گریه و جیغ و از جانب من غصهههههه. گریهخلاصه بگذریم که هر بار برای قطره بینی ریختن قیامتی به پا میکنی تا دیروز حالت یکم بهتر شده بود ولی نمیدونم چرا دوباره از امروز هم تب کردی و هم سرفه های شدیدی میکنی جوری که با هر بار سرفه نفست انگار بالا نمیاد و گریت میگیره.افسوسامشبم چون مادر جون اینا از بهشهر مهمون خونمونن قراره با مامان فریبا و بابایی بری دکتر. کاشکی زود خوب شی گلم چون اصلا طاقت دیدن شما رو تو این وضیعیت نداریمناراحت.وقتی دارو میخوری بس که بیحال میشی جلو  tv خوابت میبره بدون اینکه تلاشی بکنم تا بخوابی و این قیافت حسابی حالمونو گرفته زودی خوب شو گلمممممممم و دوباره شیطونی کن که دلمون هوایی شیطنتت رو کردههههه.افسوس

این چندتا عکس از این روزهایی که مریضی و بیحالی:

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااا

 

فدات شم که نمیتونستی با دماغ نفس بکشی و دهنت باز مونده.گریه

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااااااا

 

اینجام دارو خوردی قیافت اینطوری شده.زبان

 

رونیاااا

 

اینم داروهای فراوونت تو این روزهاااااااااااااااخنثی

 

رونیااااااااا

 

این روزا در عین مریضی پیشرفتها و کارای جدید هم میکنی. اول اینکه امروز یعنی در 10 ماه و 20 روزگی تونستی از مبل بری بالا اونم برای ظرف میوه.هوراآفرین دخمل زرنگ من.تشویق بعدش اینکه از دیروز یاد گرفتی دکمه های ماهواره رو بزنی و خاموش و روشن کنی حتی شبکه عوض کنی شیطون بلا که دیگه با این وضعیت باید کلا دور ماهواره دیدن رو خط بکشیمچشم.البته من خیلی وقته دیگه نمیبینم و فقط برای شما روشن میکنم تا کارتون ببینی یا تبلیغات بده و بشه بهت غذا داد.ابروکار دیگه ای هم که میکنی اینه که ماهارو میترسونی و بابا که پخخخخخخخ میکنه و شما رو دنبال میکنه شما هم اداشو در میاری و صداتو کلفت میکنی و میگی هههههههههاااااااااااخنده.فدات شم با این ترسوندت.دیگه هر حرفی بهت میزنیم رو متوجه میشی و انجام میدی میگم توپتو بیار میری میگیری و بهم نشون میدیش میگم پستونکتو بنداز و دیگه نخور تف میکنیش بیرون یا وقتی صبحها از خواب بلند میشیم میری کلیپسمو میگیری و میدیش به من که بزنم به موهام یا خودت میمالی به موهام.نیشخندفدات بشم که انقدرررررررررر باهوشی عشق کوچولوووووووبغل.عاشق حباب ساز شدی و همش عین بابا میخوای بزنی رو حبابها که بترکن قلب.شیر خوردنت خیلی کم شده و بد شیر میخوری .نان 2 هم این روزا پیدا نمیشه و عمو حسین از بهشهر برات 4 تا گرفته.امیدوارم دیگه قحطی نیاد حداقل تا یک سالگیه شما.دوست دارم عشق کوچولوی مامانی ایشالا زود زود خوب شی فرشته کوچولوووووووووووووووو.ماچ

ببین تو تابت که میشینی جدیدا سرت به چی گرمه!!!!!!ابرو

 

رونیاااااااااا

 

رونیاااااااا

 

اون زیر چی کار میکنی آخه وروجک؟

فکر کنم چون یه بار از دست ما یه تیکه ترشی افتاد پایین موقع غذا خوردن برداشتی و خوردی و خوشت اومد حالا دیگه هر بار میخوایم غذا بخوریم میری اون زیر که شاید بازم چیزی به شما برسهخنده

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

اینم ور رفتن با ماهواره:

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

اینجام برای اولین باره که خودت رفتی بالای مبل و خوشحالیماچ

 

رونیاااااااااااا

 

رونیااااااااا

 

خدایا مراقب فرشته کوچولوم باااااااااش و سلامتیشو بهش برگردون که مامانش طاقت نداره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

farideh
19 دی 92 23:19
سلام رجا جون خدا را شکر که رونیا جون عفونت نداشت امیدوارم زودتر سرما خوردگیش هم خوب بشه من هر روز منتظر یه پست جدید تو وبت هستم و بهتون سر میزنم و شما و نی نی را دوست دارم به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت خاله جون مهربون لطف داری شما به ما. ممنون از دعاتون. حتما سر میزنیم .بوسسس
mamane dina
20 دی 92 1:17
سلام مامان رونی جوووووون انقدر غصه نخور دلم می گیرههههههههههههههه نی نیها کارشون مریض شدنه و ماها کارمون صبور بودن تازه اول کاریم ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مامانهامون هم همین روزا رو تجربه کردن ماها هم وقتی کوچولو بودیم مریض می شدیم تازه الان امکانات بیشتر شده و ما هم دور و برمون کمک بیشتری داریم اون بیچاره ها که مجبور بودن تنهای تنها بزرگمون کنن غصه نخور فدات شم من که برا مادر شدن و غصه های اینجوری کوچمولویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی غصه نخور انشالله به حق جد دینای خوشگل من رونی جونی زود زود خوب میشه
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت برم خاله مهربون . آره همه اینارو میدونم ولی .... فدات شم که تو مریضیه نی نی تو از من خیلی بیشتر سختی کشیدی ولی چه کنیم دیگه. هر که طاووس خواهد .... ایشالا دینا جونمم دیگه مریض نشه و سالم سالم شیطونی کنه فقط. دوستون داریمممممم زیااااااااااد
نرگس مامان بهار
21 دی 92 12:31
وای اشک تو چشمام جمع شد الهی زود زود خوب شه دخمل نازمون و تنش همیشه همیشه سلامت باشه ، ای جونم ماشالاااا به رونیا باهوش بهارم سلام می رسونه به رونیا جون دوستش
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت برم نرگس عزیزم.مرسی از دعای خوبت برای رونیا.فدای اون بهارم بشم با اون موهای خوشگل و دلبرش.
نرگس مامان بهار
24 دی 92 11:40
مرسی عزیزم ، خدا نکنه خاله روجا جونش ایشالا تن همه نی نی ها همیشه سالم باشههه راستی از وقتی کته رو واسه بهار شروع کردم دوباره مشکل سفتی معده اش برگشتته خیلی بدهههه، ایشاااالا زودتر جوجه هامون خوب شن
مامانیه رونیا
پاسخ
وای از دست این یبووووووووووست .من که دو ماه دارم دارو میدم خسته شدم انقدر دارو بهش میدم .راستی من کته ندادم تا حالا همون برنج خودمون رو له میکنم میدم.
مامان الناز
2 بهمن 92 16:07
سلام دوست عزيز با اجازتون ما شما رو لينك كرديم ماشالاه دختر خيلي نازي داريد خدا حفظش كنه يادده ماهگي گل دختري مبارك
مامانیه رونیا
پاسخ
فدات عزیزم لطف داری به ما.مرسی دوست خوبم .بوس