فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

یه حموم جانانه بعد 10 روز مریضی البته به روایت عکس ...

1392/10/22 0:22
نویسنده : مامانیه رونیا
358 بازدید
اشتراک گذاری

قبل حموم حباب بازی که رونی جون عاشقشهههههمژه

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

رونیااااااا

 

کف کف بازی ....

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااا

 

موش آبکشیده من...

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااا

 

طلا خانوم فشن بعد خشک کردن موهاش ....

 

رونیااااااااا

 

اینم هلو پوست کنده من ....

 

رونیااااااااااا

 

فدای اون قیافت گردالیه من.ماچ

 

رونیاااااااااا

 

بوی به سبک رونیااااا به بابا حجت...

 

رونیاااااااااا

 

کلاه دیگه زیاد رو سرش بوده باید دزش میاورد اونم اینجوری ....

 

رونیااااااااااا

 

عافیت باشی همیشه گل گلیه من.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه فهیمه
22 دی 92 12:22
الهی که من قربونت برم دلم یه ذره شد واست خیلی جیگری
نرگس مامان بهار
22 دی 92 18:53
عروسک کوچولو خوردنی عافیت باشه خاله همیشه شاد و خندون ببینمت
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خاله جون. بهار عزیزم رو ببوس .خیلی وقته عکسشو ندیدم دلم تنگ شده برای این عروسک خوشجل.
شیما
25 دی 92 20:26
ای جوووووووووووووووووووووون دلم قربووونت برم جیگریییی منعافیت باشه نفسی خوجلی
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خاله جون. خوشگل خودتو ببوووووووووووووووس زساد هم از طرف من و هم رونیاااااا.
شیما
27 دی 92 19:19
عشق خوشگلمگلم خصوصی