فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

شب تولد عشق.

1392/11/30 4:55
نویسنده : مامانیه رونیا
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است.

دخترکم فقط چند ساعت مانده به یک سال زیبا برای ما.

وای که باورش برام سخته که فرشته نازم از وقتی قدم تو زندگیمون گذاشت یک سال میگذره واقعا یک سال از اون روز زیبا گذشته..

پارسال همین ساعت ها بود که پر از دلهره و استرس بودم پر از اشکهایی از ترس و خوشحالی .پر از حس های عجیب و غریب .پارسال همین ساعت ها بود که کلی سورپرایزم کردی و منو با یه عالمه ترس و دلهره فرستادی بیمارستان با روی نشسته و لباسهای نا مرتب با کلی اشک روی گونه و تپش قلب بالا.پارسال همین ساعت ها بود که

 من مادر شدم

به لطف خدای مهربونم و وجود سبز شما.

آره یکسال از اون روز میگذره و باورش برام خیلی سخته که دختر کوچولوی من پاره تن من همه کس من همه وجود من

یکساله شده .

روز اول تو بیمارستان وقتی برای بار اول دیدمت چقدررررررررررررر نازبودی عین یه فرشته خیلی کوچولو بودی نازنینم. خیلی.

 

رونیاااااااااا

 

  یک ماه زیبا گذشت بعد کلی سختی و شب بیداری که با اولین لبخند تو شیرین تر از عسل شد و تو فرشته کوچکم یک ماهه شدی.

 

رونیااااااااااااااا

 

 از ماه دوم بود که رفلاکست شروع شد و خفگی های مکرر و گریه های من واسترس های همه شروع شد چقدر این ماه بهمون سخت گذشت چقدر گریه کردم چقدر دعا کردم و چقدر شبا بالا سرت نوبتی بیدار میموندیم ولی این ماه هم گذشت با همه سختی ها با لطف پروردگارم و  تو فرشته نازم دو ماهه شدی.

 

رونیااا

 

ماه سوم خیلی  شیرین تر بود چون خبری از خفگی نبود و نازگلمون کلی قوی شده بود و هر از چندگاهی خونه پر از صدای خنده های با صدات میشد و دل من رو غرق در شادی میکرد تا هر روز فقط بگم خدایا شکرت و اینطور فرشته زیبای من 3 ماهه شد.

 

رونیاااااااااااااااا

 

کم کم دیگه رو زمین بند نمیشدی و همش سرتو بلند میکردی و دوست داشتی چشمای زیبات همه جارو ببینه اونم به صورت نیم خیز دیگه خونه غرق در خنده ها و صد البته صدای آقون ،آقون شما شده بود و دنیای ما صدبرابر زیباتر و این چنین فرشته کوچولو 4 ماهه شد.

 

رونیاااااااااااا

 

دخترکم دیگه اصلا به خوابیدن راضی نبودی و فقط دوست داشتی با تکیه به ما بشینی و دنیای رنگارنگ اطرافت رو نظاره گر باشی  و طعم اولین غذا رو هم تو این ماه چشیدی و اینگونه 5 ماه زیبا رو گذروندی.

 

رونیاااااااا

 

 کم کم به تکیه گاهی برای نشستن نیازی نداشتی و خودت تونستی بشینی و این طور نازنینم 6 ماهه شد.ولی ما همچنان تا وقتی زنده باشیم تکیه گاهت میمونیم فرشته نازم .

 

رونیااااااااااااا

 

ماه هفت ماه مقدس ماه  زیبا برای شما تحولی بزرگ در برداشت. شما تو این ماه تونستی برای رسیدن به اهدافت اولین بار 4 دست و پا بری و کلی ذوق کنی. 7 ماهه امیدوارم به همه اهدافت تو زندگیت برسی و موفق باشی.

 

رونیاااااااااا

 

دخترکم دیگه به نشستن و 4 دست و پا قانع نبودی واین بار هدفت ایستادن بود و شما تونستی در این ماه روی پاهات وایسی البته با تکیه به مبل. استوار باش دخترکم در برابر تمام سختی ها مشکلات و ... روی پاهای خودت استوار بایست فرشته هشت ماهه من.

 

رونیااااااااا

 

نه ما عاشقانه با تو  گذشت و این ماه برای شما قدم برداشتن رو در پی داشت البته با تکیه گاه.بدان که همچون تکیه گاهی محکم پشتت ایستاده ایم . 9 ماه زیبا گذشت و شما نه ماهه شدی.

 

رونیاااااااااااا

ماه ده ماه فراموش نشدنی برای ما و شما ماهی که برای اولین قدمهات جشن گرفتیم و فرشته نازم در ده ماهگی قدمهای استوارش رو پیش به سوی خوشبختی برداشت و ده ماه را سپری کرد.

 

رونیااا

 

آخرین ماه از اولین فصل زندگیت رو با گفتن اولین کلمه سپری کردی و 11 ماهه شدی.

 

رونیااااا

 

و امشب تا چند ساعت دیگه یک ساله میشی .همه زندگیه ما همه عشق ماا همه دنیای ما  از این به بعد همه فصلها تکراریست  و فقط محبت است که تازگی دارد .

با شکوه ترین شب دنیا امشب است برای من برای پدر مهربانت با تمام وجودمان تمام عشق های دنیا تمام آرزوهای شیرین و زیبای دنیا را نثارت میکنیم.

فرشته کوچک ما یکساله شدنت مبارک.

 

رونیااااااااااااا

 

خدای مهربانم فقط شکر شکر شکر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عمه فهیمه
30 بهمن 92 5:56
تولدت مبارک عشقممممممممم
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عمه جون مهربونمممممممم
نی نی شیطون
30 بهمن 92 6:03
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
سونیا مامان ارسان
30 بهمن 92 7:54
تفولدت مبارک عسیسم💐💖💖👍🎉🎉🎉ان شاالله صد ساله شی گلممم🍭🎀🎀🎁🎁🎁
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خاله جون. بوووووووووووووس
آشنای قدیمی
30 بهمن 92 8:20
سلام رجا جون خوبی؟ خیلی قشنگ نوشتی عاشقانه عاشقانه تولدت مبارک عشقمــ خیلی برای تولدت ذوق داشتم اونقدر کهــ سر از پا نمیشناختم و لحظه ها میشمردم تا تولدت بشهـــ مهربونم تولدت مبارکـــ حس ناب مادر شدن هم مبارکتـــــ باشهــ رجای عزیزم
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون دوست عزیزمممممممممممممممم و خاله جون مهربون رونباااااااا
farideh
30 بهمن 92 11:36
تولد تولد تولد تولدتتتتتتتتتت مبارکککککککککک
آدرینا
30 بهمن 92 13:32
رونیا جــــــــــــــــــون تـــــــــــــــــولدت مبارک عزیزم اگه موافقین تبادل لینک داشته باشیم لطفا خبرم کنین
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عخاله جون. با کمال میل.
آرزو-مامان آرمینا
30 بهمن 92 14:14
رونیاااا جوووونم یه ساله شدی مبارکه اناردونه دونه رونیا جوونم دردونه انار دونه دونه رونیا جوونم یه دونه انار دونه دونه رونیا جوونم یه ساله........... شده برکت خوونه اینم شعری که خاله آرزو برات سروده ایشاللله 1500 ساله شی عسیسم
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خاله جونم
الناز مامان طاها
30 بهمن 92 17:27
واييييييييييي خسته شدم از خاموش بودن،تولدت مبارك عزيز دلم،از روز اول خواننده وبت بودم،ديگه ديدم نميشه روز به اين مهمي رو به شما فرشته ناز و خوشگل تبريك نگم،اميدوارم ١٠٠ساله بشي و مامان بابا مهربونت شاهد خوشبختيت باشن،البته اگه كسي پيدا بشه كه لايق شما خوشگل خانم باشه
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون دوست عزیز. از طرف رونیاااا
مامی آوینا
1 اسفند 92 13:14
روجا جونم دوست باذوقمممم این پستت عالی بودبخدا حال کردم...ایشالا که سالیان سال این ماههای خوب خدا کنار فرشته کوچولوتون بخوبی و شادی سپری شه
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت برم دوست عزیزم . ایشالا برای شما هم شادی و خوشحالی باشه همیشههههههه .آوینا خوشگلمو ببووووووس
مامان شادي
4 خرداد 93 8:38
تولدت مبارك،چقدر لباسش خوشگله خودتان درست كرديد؟با افتخار لينكتان كردم
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عزیزم.آره کار خودمونه.