فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

آخرین روزهای 11 ماهگی.

1392/11/29 2:15
نویسنده : مامانیه رونیا
591 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلیه مامان.بغل قربونت برم که دوروز دیگه یه ساله میشیییییییییییییییییییییییییی. هوراوای که چقدر شیرینی شمااااااااااا.قلب عاشقتم هزارتا.ماچعزیز مامان این روزا کلی سرم شلوغ پلوغه و از صبح تا شب میدوئم اینور اونور و شب تا صبحم کارای تزیینی انجام میدم و وبلاگ مینویسم.اوه ولی دیگه تقریبا کارات تموم شده و امروز عمه فهیمه هم اومده برای کمک. ولی یه غم بزرگ تو دلم دارم اونم مامانبزرگمه عزیز دلم که امروز خبر دادن حالش اصلا خوب نیست و باید بستری بشه بیمارستانناراحت . دلم خیلی گرفت آخه خیلی باهاش خاطره داریم عزیز مامان. تازه بابایی خیلی بهش وابسته است و .... خلاصه که امروز تا مرز بهم خوردن جشنت پیش رفتیم چون اصلا دلم نمیومد بابایی رو ناراحت کنم ولی به پیشنهاد خودش و عمه ها تصمیم گرفتیم تعداد دعوتی ها رو خیلی کم کنیم تا یه مراسم خیلی خودمونی داشته باشیم اونم فقط برای به یادگار موندن اولین جشن تولد شما. لبخندامیدوارم خدا بهمون صبر بده چون مطمئنم روزهای خیلی سختی در پیش داریم.افسوس

و اما امشب تزیینات خونه رو تا حدی انجام دادیم و کیک سفارش دادیم و گیفتهارو آماده کردیم و از اول هفته هم که خرید وسایل و دعوت مهمونا و خرید لباس برای خودم و ... انجام داده بودم. فردا هم که قراره تزیینات و کامل کنیم و چندتا بادکنک باد کنیم و غذا رو درست کنیم و صندلی بگیریم و .... میمونه فقط کارای روز چهارشنبه یعنی کارای دقیقه نودی که ایشالا اونا هم به خوبی انجام میشه.

از پیشرفتهای تازه بگم که همچنان رونیا بی دندون تشریف داریییینیشخند و یکم نق زدنات بهتر شده ولی بازم بهم سنجاقی عزیز دلم چشمک.یه کار جدیدیم که یادت دادم اینه که تا بهت میگم عشق من کیه محکم چندتا میزنی رو سینه ات که یعنی منم فدات بشم عشق کوچولوی من.بغلهمچنان هم تنبل خانوم تشریف داری و راه نمیری به اون صورتابرو. خلاصه اینکه این رزا هم مثل برق و باد دارن میگذرن و فرشته کوچولوی من داره یکساله میشه.خیال باطل

اینم آخرین عکسای قبل یکسالگیه شما متفرقه از این چند روز:

اینجا داری کلیپس کوچولوهاتو ا دقت زیاد یکی یکی میزاری تو جاشماچ

 

رونیااا

 

تبلیغات پرشین تون شروع شد نیشخند

 

رونیاااااا

 

رونیاااا

 

رونیااا

 

دالی .....مژه

 

رونیاااا

 

اینجام رفته بودیم  با باباحجت و مامان فریبا برای من لباس بخریم که مامان فریبا شما رو نگه داشت تا ما بریم بگردیم.یه کالسکه سواری زمستونیلبخند

 

رونیاااا

 

رونیاااا

 

اینجامم برای اینکه حواست پرت شه و بتونیم ازت عکس بندازیم رزلب دادم دستت و از ذوقش اینجوری شدینیشخند

 

رونیااا

 

رونیاااااااااااااا

 

اینم جمعه همین هفته است که برای روحیه دادن به مامانبزرگ تو یه روز آفتابی همه باشگاه عمو جمع شدیم و یه کباب جانانه خوردیم و حسابی خوش گذشت.شما حسابی اونجا با آهنگ ناری ناری به وجد اومده بودی و نانای میکردی اونم چه نانایی همه برات غش کرده بودن حتیمامانبزرگ با اون بی حالی کلی خندش گرفته بود.آفرین به دخمل شیرینم که با این کوشولوییت تونستی دل مامانبزرگمو تو اون حال شاد کنیماچ

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیااااااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

اینم دیروز صبحه که بعد مدت ها تا لنگ ظهر خواب بودی و وقتی بیدار شدی کلی چشات پف کرده بود و البته خیلی سرحالم بودی و هر کار میگفتم انجام میدادی منم از فرصت استفاده کردم و یه فیلم از تمام کارایی که بلدی گرفتم .چشمکاینم عکساش:

 

رونیااااااااااا

 

آخ که عاشق این عکستمممممممممممممماچ

 

رونیاااا

 

رونیااااااا

 

وقتی میگم رونیا عشقم کیه؟؟؟

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااا

 

اومدی از تو ماشینت بادکنک برداری که گیر افتادی و نقت دراومد رو هوا مونده بودی نه میتونستی بری تو نه بیای بیرونخنده

 

رونیااااااااا

 

اینام امروز عصره :

 

رونیاااااااااااا

 

این عروسکه رو گرفته بودی و همش میچسبوندی به خودت و مثلا بغلش میکردی.قلب

 

رونیااااااااااااااا

 

رونیاااا

 

عروسک 11 ماه و 29 روزه من عاشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آشنای قدیمی
29 بهمن 92 10:31
سلامــ چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه از روی نیاز ، نه از روی اجبار ، و نه از روی تنهایی ، فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن دارد ومن عاشقتمـــ عشقمـــــــ
آرزو-مامان آرمینا
29 بهمن 92 11:30
ای جوووونم جوجه طلایی خاله می بوسمت هزارتا یعنی من عاشق این ژستاتم دیگه. قربون اون چشای پف کردت جوجه کوچولو من بیصبرانه منتظر دیدن عکسهای تولدتم .خیلی دوست دارم عسیسم خدا شما رو برای مامان و بابات نگه داره 10000 سال
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خاله جووووون
مامان الناز
30 بهمن 92 0:31
.: فرشته کوچولوی ما رونیا تا این لحظه ، 1 سال و 0 روز و 14 ساعت و 51 دقیقه و 17 ثانیه سن دارد :. تولدت مبارك عزيزم
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جون از این همه توجه
خاله منانه
1 اسفند 92 15:44
روجا جون چرا میگی رونیا تنبله تو راه رفتن این چه حرفیه؟ماشاالله نه پدرش تنبله نه مادرش، مخصوصا پدرش