فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

چکاپ دکتر کرمی + دعوت از مهمونااااا !!!

1392/11/27 2:33
نویسنده : مامانیه رونیا
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازمبغل.امروز به دلیل تموم شدن داروی یبوستت مجبور شدیم بریم پیش دکتر کرمی.نیشخند از یه طرفم عکس رنگیی که گفته بود بگیرین رو نگرفتم از ترسم و منتظر بودم کلی دعوام کنه ولی چاره ای نبود باید میرفتیم تا برات دارو بنویسه.اونجا کلی برای همه دلبری کردی و همه نی نی هارو نشون میدادی و میگفتی نی نی.قلب فدات شم عشق کوچولوی یکساله منماچ.کلی با همه ارتباط برقرار کردی و دل همشونو با بوسه های فراوونت برده بودی.ولی متاسفانه دکترت اصلا از وزن گیریت راضی نبود تو یک ماه و نیم فقط 400 گرم اضافه کرده بودی طلا خانوم. افسوسالبته غذات خوبه ولی نمیدونم جرا وزن نمیگیری .سوال داروی یبوستت رو هم برای یک ماه دیگه همون روزی دوبار و برای ماه بعدش روزی یکبار کرد و گفت اگه با روزی یه بار دادن بازم مشکل یبوستت ادامه پیدا کرد باید اون عکس رنگی رو حتما بندازیمنگران.ایشالا این یبوست لعنتی برای همیشهههههههههه دست از سر شما برداره نازگلمخیال باطل.ولی برای دیر دندون در آوردن و کم وزن گرفتن و 1 ساله شدنت یه آزمایش خون کلی نوشت که ایشالا حالا بعد تولدت یه روز انجامش میدیم.کارای تولدتم تقریبا رو براه شده و امروز مهموناتم دعوت کردم با کارت دعوت اینترنتی که خودم برات درست کردماز خود راضی.فقط مونده یه سری کارایی که باید دو روز آخر انجام بدیم. قرشته نازم خیلی دوسستتتتتتتتت دارم.ماچقلب

این عکسای امروز تو مطبه:

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااا

 

اینم کارت دعوت تولدت .

 

رونیااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هانیه
27 بهمن 92 11:22
راستی که عین قندی شما
آرزو-مامان آرمینا
27 بهمن 92 15:55
سلام هزار ماشالله به این همه سلیقه .چه کارت دعوت قشنگی دست مامان جونتون درد نکنه با این همه زحمت عزیزم هر وقت مامان از یبوست شما میگه کلی من غصه میخورم حتما مامانی گوشش از نصیحت دیگران پر شده ولی حالا برای اینکه با حرفم یه کمکی کرده باشم و شاید کسی به مامانتون نگفته میگم: مامانش روزی 2 قاشق روغن زیتون اصل رو هم امتحان کنید ایشالله برای همیشه خوب بشی عسیسم
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جون لطف داری.عزیزم روغن زیتون تو سوپش میرختم .ولی منظورتون خالی بهش بدم ؟؟؟؟
مامان ارغوان
27 بهمن 92 17:25
ایشالله صدساله بشه این خوشگل خانوم.....
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جون
آشنای قدیمی
27 بهمن 92 20:38
سلامــــــــ من عاشق این عکستمــــ ، همین آخریهــــــ هرچی نگاش میکنم سیر نمیشم !!!!!!!! تولدت عشقم پیش پیش پس و پیش مبارکهـــــــــــ
آرزو-مامان آرمینا
29 بهمن 92 11:27
سلام روجا جان بله منظورم این بود که خالی بهش بدید بخوره مثل ویتامین آ+د که بهش میدید فرض کنید که دارو بهش میدید
مامانیه رونیا
پاسخ
حتما امتحان میکنم.بازم ممنون