فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

متفرقه از این روزها به روایت عکس ...

1392/12/14 4:42
نویسنده : مامانیه رونیا
474 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان این چند روز پیشه که موهای خوشملتو به زور خرگوشی بستم برای اولین بار. فدات شم که انقدر نااااز شدی.ماچ

 

رونیاااااااا

 

رونیااااا

 

رونیااااااااااااا

 

اینجام حاظر شدی بریم بهشهر پیش دوقلوها:

 

رونیااااااااااااا

 

تا منم حاظر شم بابا حجت از فرصت استفاده میکنه و ...

 

رونیااااااااااااا

 

اینم بهشهر خونه دوقلوها عسلک سوار بر دوچرخه پسرعموجاااان:

 

رونیااااا

 

رونیاااااااااا

 

گفتم که از بعد تولدت معتاد رقصیدن شدیخنده.اینجا رفتی جلوی دی وی دی نشستی و هی دکمه هاشو میزنی ولی چون ما به خاطر مسائل خرابکاری و این حرفها دی وی دی رو از پریز کشیدیم روشن نمیشه و شما نانای میکنی که یعنی بیام برات نانای بزاررررررررم.نیشخند

 

رونیاااااااااااااااا

 

داری دستتو میچرخونی که یعنی نانای بزارم.

 

رونیاااا

 

طلا خانوم خودش در حال آب خوردن.نوش جوووون مامانی.

 

رونیاااااااااا

 

رونیاااا

 

اینم عروسکه تو تختته که برات روز دختر خریدیم.به این روز درش آوردی .چندروزه از تو تختت برش میداری و میاری کلی باهاش سرگرم میشی همشم میخوای بغلش کنی.

 

رونیااااااااا

 

رونیااا

 

بعضی اوقات هم چون سنگینه نمیتونی بغلش کنی پرتش میکنی و حرص میخوری که در اسرع وقت قراره برات یه عروسک کوچولو و راحت بخرم که حرص نخوری عشق کوچولو.

 

رونیااااااااااااا

 

اینم بی بی انیشتینت که امروز به دستمون رسید.100 تا فلش کارت دار و دوتا کتاب که از 18 ماهگی ایشالا برات شروع میکنم و 10 تا دی وی دی که امروز دو تاشو گذاشتم .ولی فقط وقتی آهنگ و ترانه داره نگاه میکنی بقیشو اهمیت نمیدی زیییییییییییییاد.

 

رونیااااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

امشب من و باباحجت نامزدی فامیلمون دعوت بودیییم و قرار بود شمارو بزارم پیش مامان فریبا ولی از اونجایی که شما عاشق ساز و آوازی دلم نیومد نبرمت با اینکه میدونستم خسته میشم ولی دوست داشتم بیای چون میدونستم بهت خوش میگذره عروسک کوچولوبغل.اینم فرشته کوچولو اماده رفتن به عروسی.ماچ

 

رونیاااااااااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

اینجااام با بابایی تو اون شلوغ پلوغی در حال رقصین.

 

رونیاااااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

از دست نی نی وبلااااااااگخنثی

 

رونیاااااااا

 

کلی بغل عمو مجتبی بودی و همش میخواستی بری بغلش و بوسش میکردی.

 

رونیاااااااااااا

 

اینجاااام داری نانای میکنی.

 

رونیاااااا

 

کل عروسی جیکت هم در نیومد بسکه فرشته اییییییییییییییییییییییییی شما آخهبغل. همش یا داشتی میرقصیدی یا میوه میخوردی و برای همه دلبری میکردی عروسک کوچولو.قلب اکثرا وسط پیست رقص با من و باباحجت بودی و بقیشم بغل این و اون تا من و بابا راحتتر برقصیییم.زبان کلا خیلی خیلی خانوم بودی آفرین عزیز مامانتشویق.انقدر اونجا بهت خوش میگذشت تو آهنگ و نانای بازی که اصلا با اینکه خیلی خوابت میومد انگار دلت نمیخواست بخوابی ولی تا نشستیم تو ماشین خوابت بررررد خوابی که با اینکه اومدیم خونه و لباس و پوشکتو عوض کردم هم بیدار نشدی فرشته کوچولو. قربونت برم که انقدر خسته شده بودی.ماچ

 

رونیاااااااااااا

 

خدایا شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آشنای قدیمی
14 اسفند 92 9:56
عزیزم ، عشقم ، نفس آخه دتر طـــلا تو که دل ما رو بردی با این ژستتات رونیای گلم میبینی هنوز همونم,همون قدر عاشق… همون قدر بی دل..هر روز که می گذرد مهرت عاشقانه ترم می کند و طنین صدای دلنشینت شیفته ترم تنها خداست که میداند چقدر دوستت دارمــــ عاشقتم یه عالمهـــــــ خدا مهربون عشق کوچولو و بابامامانش به خودت میسپارم که همیشه سالم و سلامت و شاد و سرحال باشند رونــــــــــــــــــــــــــــا یهــ عالمهـــ ببوس رجای عزیزم
آرزو-مامان آرمینا
17 اسفند 92 12:51
ای جووونم فرشته کوچولوی ناز نازی خدا حفظت کنه خاله همیشه به گردش و شادی. ایشالله عروسی خودت دخمل خوشگل
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی عزییییزدلم.
❤ملکه بنیتا❤
19 اسفند 92 2:03
سلام عزیزم وای این نی نی نفسو خدا نگهداره از طرفم بوسش کنید عزیزم راستی شما نی نی گپم میای ؟ دوست دارم باهاتون اشنا شم من مامان بنیتام عزیزم یادت نره ها درخواست نی نی گپو تائید کن چت بزن چت کنیم و اینکه حتما حتما حتما رونیا عزیز دلم رو ببوس.....
مامانیه رونیا
پاسخ
فدات شم عزیزم والا وقت نمیکنم دوست عزیزممم.
عاطفه
19 اسفند 92 20:00
وااااااااااااااااااای عزیزدلم من عاشق این خنده های نازتم خوشمل من ایشالا ک خدا بهتون ببخشتش رونیا جیگرو امیدوارم همیشه پیش هم خوش باشید
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربوووون.
شیما
24 اسفند 92 20:24
جیگرتو برم من
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خالللله جوووووون