فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

پسرک دختر کش من !!!!!!!

1392/12/10 3:49
نویسنده : مامانیه رونیا
318 بازدید
اشتراک گذاری

خداییش اگه کسی شک کنه که دختر باشی خنده

 

رونیاااا

 

دخترکم این شلوارو امروز برات خریدم که ست بلوزت شه که زحمتشو مامان فریبا کشیده .کفشتم که وقتی هنوز خبری از نی نی نبود از دبی خریدم که یه پسرونه خریدم و یه دخترونه.اینجوری این تیپ پسرونت جووووووووووووور شد که خیلی هم بهت میااااااااد.ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آشنای قدیمی
10 اسفند 92 14:27
این جغلهــ خانوم دل ما رو برده !!!!!!!!!!!!!!!! چه ناز شدی دتر طلا ، خوشمل خانوووووم من ! دوست دارم هوارتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآآآآآآآآآآآآآآآآآ
مامان الناز
10 اسفند 92 19:45
وايييي الهي فدات شم مثل ماه شدي خوردني من
مامانیه رونیا
پاسخ
خدا نکنه خالهه جووون بووس.[]
مامان معین
11 اسفند 92 13:02
قربون این دخمل ناز برم که همه جوره خوشگله . رجا جون 1 راهنمایی می خواستم اگه امکانش باشه . ساعت تولد رونیا جون و خودت درست کردی یا سفارش داده بودی تولد معین نزدیکه خیلی خوشم اومده اگه اجازه بدی و راهنمایی کنی منم تهیه کنم
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت خاله جووون.والا عکسای رونیا رو چاپ گرفتم و دایره وار بریدم زیر هر عکس هم با مقوای رنگی گل درست کردم و عکسارو چسبوندم روش .عددهارو هم از روی اینترنت مدلشو روی مقوای مشکی پیاده کردم و چسبوندم بعدشم که روبان رو پاپیون کردم و زدم روش همین ایشالا که تونسته باشم کمکت کنم.بووووس..
نازی
11 اسفند 92 13:10
وای عزیزم چقدر خوشگل شدی به مامانی بگو برات اسپند دود کنه. مامانی رو هم ببوس
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت خاله جون لطف دارین
نسیم مامان آسمان
13 اسفند 92 0:45
رونیا خوشگلم من عاشقتم خیلی ماهی خاله جون.
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خاله جوون. مامان منم عاشق آسمان ناز نازیههههه لطفاا زود به زود وبش رو آپ کنین تا مامانم کیف کنه با عکسای دوست جووووونم.
مامان آوینا
13 اسفند 92 11:45
با مزه و بلااااااااااااااااا
مامان آوینا
13 اسفند 92 17:37
خاله منم می خوام دوست رونیا باشم
مامانیه رونیا
پاسخ
با افتخااااار عزیزم.
آرزو-مامان آرمینا
17 اسفند 92 12:55
رونیا نگوووو ،بلا بگو خوشگل خوشگلا بگو عسیسم مثل یه سیب قرمز، خوش بو و خوشمزه شدی. هزار ماشالله
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جونم.چشات قشنگ میبینه.