فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

چکاپ دکتر حمید.

1393/1/29 3:06
نویسنده : مامانیه رونیا
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک شیرین مامان.بغل دیروز بالاخره بعد سه ماه بختش باز شد بریم چکاپ پیش دکتر خودت یعنی دکتر حمید. نه که همش برای یبوستت میریم کرمی دیگه 3 ماه بود که پیش دکتر حمید نمیرفتیم. خلاصه که خداروشکر دکتر از همه چی راضی بود و البته مثل همیشه خیلی کم وزن میگیری که دیگه بهش عادت کرده دکتر حمید.نیشخند فکر کنم میخوای یه باربی خوشگل موشگل بشی عشقم با این وزن گرفتنت.چشمک شما سالم باش وزن مهم نیست دخترکم. تازه شدی 9 کیلو 150 با قد 76. چشمریزه میزه خودمیییییییییییبغل ولی راجع به آزمایش هم همون آزمایش خونی که دکتر کرمی نوشت  رو تایید کرد و گفت باید انجام بشه برای چکاپ یکسالگیت.نگران فکر کنم نمیتونیم از زیرش در بریم دیگه. ایشالا شنبه میریم برای آزمایش خون.استرسولی  چی بگم که تو مطب یه ساعتی نشستیم تا نوبتمون شه و شما حسابی شیطونی کردیاااااااااااااااااااااااااااااااااا. همش راه میرفتی با اون قد فینگیلت و هی نی نی ها رو نشون میدادی و میرفتی پیششونو میخندیدی و جیغ میکششیدی. خلاصه اونجا همه نگاهت میکردن و میخندیدن خترک دلبر شیرین.کلاه یه نی نی خیلی کوشولو که تازه دنیا اومده بود هم یهویی از سرش برداشتی که خیلی شانس آوردیم سرشو نکشیدی شیطون بلای من.خنثیولی تو مطب تا دکتر حمید بیچاره گوشیشو گذاشت رو تنت آنچنان قشقرقی راه انداختی که هر کی ندونه فکر میکنه داریم چیکارت میکنیم. هیچ رقمه ساکت نشدی و با بابا حجت رفتین بیرون تا من بشنوم دکتر چی میگهابروقربونت برم که انقدر از دکتر میترسی فرشته نازم. خیلی دوست دارم.ماچ

 

رونیا

 

رونیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه مامان ستیا
29 فروردین 93 19:35
ماشالا به تو رونیا خوشگل خالهههههههراستی رجا جون اگر اشکال نداره بپرسم که دوچرخه رونیا جونی رو چند خریدی؟ خیلی نازه میخوام یکی واسه ستیا بخرم رونیا جونم توش راحته؟ بیرون راحت میشینه امنیت داره؟؟؟
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت خاله جون. عزیزم من اینجا 100 خزیدم. هنوز دو بار بیشتر سوار نشده ولی تا الان که خودش راضیه ظاهرا.
سوگندجونی
29 فروردین 93 20:54
آخی وروجک خانم
آشنای قدیمی
30 فروردین 93 20:19
عاشقتمـــــــــــ ریزه میزه کوچولو موچولو من عشق کوچولوی منی تو ... عاشقتم یه عالمه رونیا طـلا قربون قد و بالات بشمـــــــ