فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

هوا چقدر گرم شده نهههههههههههههه؟؟؟؟

1392/2/24 18:34
نویسنده : مامانیه رونیا
926 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرم امروز هوا خیلی گرم بود منم دیدم شما انگار بی حوصله و کلافه ای خمیازهگفتم شاید گرمت باشهههه واسه همین تاپ تنت کردم و گفتم بهترین موقعست چندتا عکس خوشمل ازت بندازم چون تا لباستو کم کردم سرحال شدیییییییی. چه جیگریی دارم من خدااااااااااااا.ماچ

                           رونیااااااا

 

                           رونیااااااااااا

بقیع عکسای جیگر خانوم در ادامه مطلب.

 

 

                         رونیاااااا

                   

مامی جون یدونه هم دست تو دهن بندازم دیگههههههههههههه؟؟؟زبان

 

                      رونیاااااااااا

 

حالا یدونه دارم غلت میزنم  بگیر مامی جونم.

 

                      رونیااااااااااا

 

یه نیم رخم بگیر و دیگه تموم کن دیگههههههههههه خسته شدمممممم.خمیازه

 

                       رونیاااااااا

 

                   

 

 

 

                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
25 اردیبهشت 92 11:02
ای چچل ای عشقم دلم براد تنگ شده بدو بیا دیگه ...