فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

متفرقه های 15 ماهگی( این چند روزی که نبودیم)

1393/3/27 22:08
نویسنده : مامانیه رونیا
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق خوشگل خودم. بغلآخ که چقدر دلم برای این دنیای مجازی تنگ شده بود . دنیایی که به ظاهر مجازیه در واقع از هر حقیقیی حقیقی تره چشمک. بگم از تاخیرمون که بسکه رفتی جفت پا رو این لپ تاب بدبخت بالاخره کارش به بیمارستان کشید.خسته منم هی صبر کردم دیدم نه حالش وخیم تر از این حرفهاست  حالا حالا ها باید تحت معالجه باشه طاقت نیاوردم و دست به دامن لپ تاپ خاله صبا شدم.خندونک

بگم از دخترک شیطون و خوشگلم که این روزها سعی میکنه حرف بزنه وهمه چی رو به زبون خودش برام میگه. ولی یه چیزی که تازه یاد گرفتی و خیلی بامزه پشت سرهم تند تند میگی بیا   هست که اینجوری تلفظ میکنی ( beya ) و پشت سرهم چندبار میگی و به هر چی و هرکسی هم میگی حتی به گیلاس های توی میوه فروشی. خندونک پشت تلفن هم کلی به همه میگی. بوسبه خاله هم میگی آله . بوسکار جدیدی که تازه یاد گرفتی دور خودت چرخیدنه که بیشتر موقع رقصیدن انجام میدی یا وقتایی که ذوق زده ای خندونک.همین الان هم داری میچرخی. به زنم به در و تخته شکمت به لطف گوجه سبزای باغ بابایی خوب کار میکنه جشن.خداروشکر. روزانه یا بهت گوجه سبز میدم که عاشقشی یا لواشکایی که خودم برات با گوجه سبزا درست کردم عینک. از میوه های تابستونی هم که فقط گیلاس رو دوست داری. هلو زردالو هرگز. دلخوردیشبم که مسابقه ایران بود جام جهانی ما خونه خاله صبا دعوت بودیم که برای اینکه هم شما اذیت نشی هم ما شمارو گذاشتیم پیش مامان فریبا و آخر شب خواب بودی با سلام و صلوات آوردیمت خونه و خداروشکر بیدار نشدی.خسته

دیگه بریم سراغ عکسها که کلی تلنبار شدن :

 

اینا مربوط به روزهاییه که عمه فهیمه پیشمون بود.همش به گردش گذشت اون چندروز.

دریا. پلاز مروارید.

 

 

 

 

 

من عاشق این تیپتم. خیلی ناز میششی با این لباس.محبت

 

 

 

 

 

 

بفرمایید ماتیکدلخور

 

 

 

 

شب اون رود بازم دریا بلال خوری.

 

 

 

 

بالای میز بپر بپر میکردی و از استرس ما شما ذوق میکردی بلاچه.خندونک

 

 

 

 

 

موش نخورتت.بازم ددر با عمه فهیمه.

 

 

 

پارک آفتاب.

 

 

 

 

 

ببین جقدر عمو مجتبی رو دوست داری.محبت

 

 

 

اینجا باباحجت به عشق شما حسودی کرد و اومد تا بغلت کنه که جیغت دراومد.خندونک

 

 

 

عشقم سر میز صبحونه برای اولین بار.

 

 

وقتی رونیا شیطونیش میگیره.

 

 

 

 

وای که خدا چه فرشته ای بهمون داده.بوس

 

 

خدایی اگه کسی شک کنه دختر باشی.خنده

 

 

 

بازم یک دست و چند هندونه.زیبا

 

خونه عمو حسین. این هندونه رو بردیم پارک و نوش جان کردیم.

 

 

محبت از نوع  دختر عمویی.

 

 

عاشق این برج مکعبایی.

 

 

اینجا یکیش رفته زیر مبل داری نگاهش میکنی عشق کوچولوی خودم.

 

 

قربونت برم که قدت نمیرسه عزیزمممممممممممم.

 

 

اینم ذوق بعد از خراب کردن .

 

 

جدیدا تا یه جات درد بگیره سریع میای و اونجا رو نشون میدی و اه اه میکنی.

 

 

ناز منی .

 

جمعه که داشتیم میرفتیم باغ. اینجا جلوی مغازه عمو خسرو بابای صبا جونه.

 

 

 

فدای اون دندون موشیات که کلی زوووم کردم تا معلوم شه.

 

 

آب بازی با همو خسرو.

 

 

 

 

 

باغ بابایی. عشقمییییییییییییی

 

 

 

 

 

 

در حال عزیمت به بابلسر.

 

 

عروسکم بعد حموم.

 

 

لباس منو گذاشتی سرتو میگی دد دد

 

 

یعنی من عاشق این عشوه اتمممممم

 

 

 

 

حیف که تار شد.

 

 

 

 

 

بازیه والیبال ایران بود هر امتیازی که میگرفتیم من و بابا جیغ و دست میزدیم شما هم نانای میکردی.

 

 

 

 

مهربون خودمی.

 

اینم آخر و عاقبت تنها گزاشتن شما با بابا موقع نهار.

 

 

 

 

 

ظرف میوه امروزت که خوشگل شده بود عکس انداختم که دست به زردالو و هلو نزدی.

 

 

 

دوست دارم دخترم.

تو بدون شک آرزوی براورده شده منی. یه دختر ناز که خدا بهم داده.

ممنونم خدای مهربونم.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

Mobina
27 خرداد 93 23:27
سلامـ رونیا طلا و رجای مهربون دلم تنگ شده بود برای عکسای جدید جغله خانوم قربونش برم با این عکسای خوشمل و با ادا اطوارش ... جیگرشو قربون ، شکر نبات ، قند و عسل ، ناز داره این دختر چقدر ؟ میکشی منو با این تیپ و قیافهــ ات عزیزمـ
مامانیه رونیا
پاسخ
فدات مبینا جان.قربون محبتت . تو هیشه به ما لطف داری. دوست داریم . بوووووووووووس
Mobina
27 خرداد 93 23:31
هوایت که به سرم می زند دیگر در هیچ هوایی، نمی توانم نفس بکشم! عجب نفس گیر است هوای بــی تــــــــــــــو
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عزیزم.
نازی
28 خرداد 93 13:43
هانیه
28 خرداد 93 14:42
ای جااااانم یعنی من غش کردم پشت این مانیتور این عکسای تورو دیدمم آخه تو چقدر نازی دخملیییییییییییی آی میسسس یووووووووو
مامانیه رونیا
پاسخ
آی میس یو توووو
بهار
28 خرداد 93 18:58
سلام روجاجون وای که دلم چقدربرای این وروجکت تنگ شده بودچقدر عینک آفتابی های خوشگلی داره,جای ماروهم خالی کنیدلب دریا من عاشق دریام انشالله همیشه خوش باشید.
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت برم بهار جااان . چشات قشنگ میبینه چشم حتماخوشحال میشیم شمال بیاین عزیزم.
مامان شینا
31 خرداد 93 2:34
قرتی خانم چه تیپی هم زده