فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

یه روز خوب با دینا جونی و اولین تجربه فان پارک.

1393/4/3 23:08
نویسنده : مامانیه رونیا
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طلا خانومم .بغل خوشگل مامان امروز برای اولین بار رفتیم فان پارک یا همون پارک های سرپوشیده.اولین پارکی رفتی پارک نی نی تپلی بود . تنها نبودیم با دینا جون و مامانیش و باباییش قرار گذاشتیم و رفتیم .فکر کنم به شما دوتا که خیلی خوش گذشت . شما بیشتر از اینکه با وسایل بازی کنی دوست داشتی پیش نی نی ها باشی و باهاشون حرف بزنی و تا یکم آهنگی که پخش میشد قرش زیاد میشد شروع میکردی نانای کردن و همه خندشون میگرفت.خنده بس که قرتی خانوم تشریف داری شما.دلخوراز بین بازی ها هم استخر توپ رو دوست داشتی . با دینا جون هم خوب کنار میومدی .خلاصه که بهمون خوش گذشت .به نظرم خیلی بهتر از پارک های معمولی برای شما بود چون کفش حسابی ضدضربه بود و بازیهاش هم بی خطرتر و اینکه اکثر نی نی ها هم سن و سال شما بودن. دوست دارم طلا خانوممم .اینم عکساتون برای شما که بعدا ببینی و کیف کنی.محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

خاله سانی
3 تیر 93 23:36
اخ عزیز دلم چقدر جیگری شماااابا اون لباس لختی ادم میخواد بخوردت
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت خاله جون. لطف داری شما
مهسا
4 تیر 93 0:35
سلام عزیزم من خواننده ی خاموش وبلاگتم راستشو بخوای اگه اون پستای اولتو ی نگاه کنی اون اولا میومدم نظر هم میدادم اما شما اصلا پیشم نیومدی گفتم شاید اینجوری راحتتری و مزاحمت نشم اما لینکتو پاک نکردم و همش پستاتو میخوندم گلم راستش دنبال این هستم که واسه دخترم تم تولد طراحی کنم یاد شما افتادم که ماشالا همه کارای این مدلیه رونیا جونو خودت انجام میدی گفتم اگه وقت داری ی راهنمایی کنی بدونم چطور تم تولد یا تقویمو طراحی میکنی.اگه تونستی یا اینجا یا تو وبلاگم اگه زحمتی نباشه بهم بگو.بوووووس
مامانیه رونیا
پاسخ
عزیزم شما لطف داری من واقعا شرمنده میشم ولی واقعا نمیرسم بازم ببخشید. عزیزم باید یه آشنایی با فتوشاپ داشته باشی بعدش بری تو سایت koodakeman91.niniweblog.com یه سری طرحهای اماده داره که باید با فتو شاپ یکم دستکاریش کنی مثلا عکس بزاری و اسم کوچولوتو بزاری و بعدش ببری چاپ بگیری امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم عزیزم. بوووووووووووس.
Mobina
4 تیر 93 0:55
ای جووووووونم لباس رونیا رو این دخملتو ندزدن ! دینا طلا و رونیا جغلهـــــــ عاشق هر دو شمامــــــ
فریده
4 تیر 93 13:02
سلام رجا جون چرا سر ما نمیایی
مامانیه رونیا
پاسخ
واقعا من شرمنده دوستانی مثل شما میشم ولی واقعا وبلاگ رونیا رو هم به زور میرسم آپ کنم. فقط میتونم بگم شرمنده ام.
فریده
4 تیر 93 13:03
سلام عزیزم میگم رونی هنوز همون 2 تا دندون را داره جدید در نیاورده غذا چه جوری میخوره بی دندون میکس میکنین بهش میدین
مامانیه رونیا
پاسخ
سلام عزیزم.آره همچنان همون 2 تا دندون رو داره. غذا رو فقط یکم له میکنم خیلی وقته میکس نمیکنم چون داشت عادت میکرد هیچی غیر میکس نمیخورد.