فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

متفرقه های نیمه اول 21 ماهگی.

1393/9/12 15:17
نویسنده : مامانیه رونیا
254 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب که با خاله صبا اینا رفتیم نیاوران برای شااام.

 

 

 

نون رو میزدی تو آش و میخوردی.

 

 

وقتی خوابت میاااد :

 

 

این اولین باریه که خودت درخواست کردی از پله ها بری پایین:

 

 

 

 

اینم وقتی خودت میری از پله بالا و خوشحالی:

 

 

 

هر پاگرد هم برای خودت دست میزنی.خندونک

 

 

اینم دو سه شب پیشه که رفتیم برای تولد باباحسن بهشهر:

 

 

عجب بادکنکی بود خدایی با اینکه روش مینشستین و چنگش میگرفتین ولی بازم نترکید خطا

 

 

تلد تلد (تولد تولد )

 

 

ناخنک رو طبق معمول شما شروع کردی و ....

 

 

بعد هم دوقلوهااااا:

 

 

 

اجازه نمیدادی کیکو ببرن ببرن:

 

 

به ظرف خالیشم رحم نمیکردی:

 

 

یکمی هم نانای ناننای

 

 

اینم یه عکس بامزه از پسرعموخندونک

 

 

اینم یه شب دیگست با دوقلوها: 

 

 

 

 

پادشاه نشستن و دوقلوها هل میدن:

 

 

عروسک خانوم در حال نقاشی:

 

 

اینم موش موشیه خوش تیپم:

 

 

کلی ذوق لاکتو کردی:

 

 

 

 

 

 

تورا همچون مسیحا تو را همچون اهورا 

از زمین تا آسمانها 

دوست دارم 

میپرستم.

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان
12 آذر 93 16:27
با سلام واقعا به ذوقتون تبریک میگم و به هنرتون . بافتنی ها عالی . دخترتون ناز و خودتون هنرمند . لطفا برای شاد کردن وبلاگ دختر من کمکم کنید می خوام ورود و خروجش مثل وبلاگ رونیا جون بشه و پس زمینه اسم خودش بیفته باید چیکار بکنم ؟ ممنون منتظر جوابتون هستم راهنماییم بکنید
مامانیه رونیا
پاسخ
عزیزم اون کار خودم نیست .باید برید سایت لی لی تم و سفارش بدید .پایین صفحه رونیا آدرسش هست.
مامان
12 آذر 93 16:31
البته اگه ناراحت نشین من یه چند جمله زیبا از وبلاگتون تو وبلاگ نی نی خودم استفاده کردم که اگه دوست نداشتین پاکش می کنم
هانیه
12 آذر 93 20:41
چه دخمل نازیه چه دخمل نازیه وای وای وای
رویا
13 آذر 93 19:16
دختر نگو ملوس بگو
مامانیه رونیا
پاسخ
فدات عزیزم