فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

تولد 33 سالگی بابا حجت مبارکــــــ .

1393/10/11 2:13
نویسنده : مامانیه رونیا
1,573 بازدید
اشتراک گذاری

جشنهمسر عزیزم و باباییه مهربون فرشته کوچولو تولـــــــــدت مبارک.جشن

 

 

 

چون شب تولد باباحجت شب شهادت بود فقط براش یدونه کاپ کیک درست کردم و شمعشو فوت کرد و شا نوش جان کردیش.

 

 

بعدش  با مامان فریبا و بابایی به دعوت من به مناسبت  تولد باباحجت رفتیم فست فود حامد:

 

 

 

 

تا ساندویچ بابایی رو آوردن خواستیشو همشم میگفتی دست دست ینی بده دستم خودم بخورم. حسابی از کباب ترکی خوشت اومده بود.خوشمزه

 

 

 

مامان فریبا هم که لیوان کوشولو برات گذاشته تو کیفش و ....

 

 

و اما امشب که یه کیک درست حسابی درست کردیم و رفتیم بهشهر.( همچین مامان هنرمندی داریا راضی)

 

 

 

بعدشم که نوبت فوت فوت بازی شد و دخترک یکی یدونه پیش قدم شد:

 

 

با آرزوی یه دنیا خوشبختی و شادی برای این پدر ودختر که من عاشقشونمبغل

 

 

بعدم که طبق معمول انگشت کاری شروع شد دلخور

 

 

و اما شیطنتاای امشب سکوت نانای دختر عمویی....

 

 

ساندویچ خورون سکوت

 

 

اینجا تا دیدی کوثر رو مبله اومدی و به زور بلندش کردی دیکتاتور کوچولودلخور

 

 

 

اینم عکس خوشگلت با ساعتمون که ترکیب خوشگلی شده و صد البته به خاطر وجود عکس شما کنار ساعت دلمون میخواد همش ببینیم ساعت چنده چشمک

 

 

دوستون دارم عشقای من محبت

پسندها (1)

نظرات (1)

هانیه
11 دی 93 9:03
بابا حجت مبارک باشه تولدتتون ایشالا همیشه در کنار هم خوشحال و خوشبخت باشید .
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جوووووون