فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

ماما فبا تلد تلد ( مامان فریبا تولدت مبارکـــــــــــــــ .)

1393/10/28 14:26
نویسنده : مامانیه رونیا
512 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامان مهربونــــــم یدونه مامانم تولدت مبارکــــــــــــــــــــ .

ایشالاه سایت همیشه بالا سرمون باشه و 

منم بتونم یه مامان مثل شما برای

رونیــــــــــــا باشم.محبت

 

 

عروسکم تا کیک رو تو یخچال میبینه ....سکوت

 

 

 

و انگشت کاری همچنان ادامه داره سکوت

 

 

 

 

جشن

 

 

و بعد از فوت کردن شمعها هم .........سکوت

 

 

اینم هدیه امسال مامان فریبا به زبون رونیا جووون.خندونک

 

 

عشق کوچولو پارسال همین موقع:

 

پسندها (2)

نظرات (2)

هانیه
28 دی 93 14:59
واااای چه کادوی باهالی آفرین روجا خیلی خوب بود نوشته رو کارت .... ایشالا مبارک باشه همیشه همینجوری شاد در کنار هم باشین
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت عزیزم. فکر باباحجت بود
رویا
29 دی 93 23:00
سلام مامانی .. تولد مامافبا مبارک .. . . . من اون سری که برای رونیا کلاه بافته بودید به سرم زد منم یاد بگیرم آخه خیلی خوشم میاد خودم بتونم یه کار هنری انجام بدم.. ولی بلدم نیستم .. سایتی هست بتونی به معرفی کنی ؟؟ بعدشم سوییشرتی که براش بافتید خیلی خیلی نازه
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عزیزم. والا من خودم از همون آموشهای حرفه و فن زمان خودمون بلد بودم و مامانم هم کمک میگیرم سایتی رو نمیدونم عزیزم.