فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

یک هفته مونده به تولدت خانوادگی مریض شدیم :(

1393/11/25 2:26
نویسنده : مامانیه رونیا
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم .عشقکم این روزا سرم خیلی شلوغ پلوغه برا کارای تولدت و از یه طرف این مریضیه خونوادگیمون هم شده پاسبدبو. اول از همه دو روز پیش دیدم چشم چپت قی کرده و بابا بردت دکتر و گفت عفونت داره و دوتا قطره و پماد داد که واقعا جونمونو میگیری تا برات بریزیم خیلی اوقاتم موفق نمیشیم و بیخیال میشیم کلاقهر تا امروز که چشمت خوب شد و بعد ناهار دیدیم تمام تنت دونه های ریز ریخته بیرون و قرمز و همش میخارونی دوباره با بابا رفتین داروخانه و گفت چیزی نیست خودش برطرف میشه حالا از دیروزم باباحجت سرما خورده  اون کم بود منم از امروز صبح علائم آنفولانزا گرفتم و گلودرد و بدن درد شدید دارم.بدبوخواب آلود خلاصه که کل امروزو خوابیدم چون از فردا کلی کار دارم و امیدوارم حالم خوب بشه بعدازظهر هم که پیش بابا بودی و من تو اتاق استراحت میکردم بابا حریفت نشد که بخوابی و شب که از حموم اومدی بیرون تو بغلم خوابت برد برای اولین بارتعجب البته غیر نوزادیات منم خوشحال از اینکه شب زود میخوابم و استراحت کامل میکنم برای فردای پرکار تا اومدم دراز بکشم بیدار شدی با گریه و دیدم تماااام صورت و تنت مثل ظهر ریخته بیرون همش میخارونی و گریه میکنی من که نا نداشتم همین الان با باباحجت رفتین دکترگریه.امیدوارم چیز مهمی نباشه و این یه هفته قبل تولدت درگیر مریضی نباشم خطا.دوست دارم عسلم.محبت

 

این عکسم همین الان قبل رفتن دکتر ازت انداختم .شدی رونیا لپ گلی خندونک

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

Sin
25 بهمن 93 17:47
اخی لپاشوووووووووووو ایشالا ک زود خوب بشین خانوادگی
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی گلم.