فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

آخرین روزهای 2 سالگی .

1393/11/29 1:21
نویسنده : مامانیه رونیا
407 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان بالاخره یه وقتی این وسطا پیدا کردم و بیام بنویسم از آخرین روزهای دوسالیت. عشق کوچولوی من دیه برای خودش بلبل زبونی شده و حسابی از همه دلبری میکنی با حرفهای بامزه و غلط غلوطتت و باشعرهای نصفه نیممه ای که میخونی و روز به روز کاملترشون میکنیبوس .آخ من فدای اون شعر خوندنت بشم که همه جااشو غلط میگی نفسسسسسسسسسسسسسسسسم.چشمک به شعرهات کلاغ پر و عروسک خوشل من هم اضافه شده. عروسکم این روزها حسابی درگیر مریضی و تولدت بودم و متاسفانه نمیتونم عکسای زیادی از این برگ از خاطراتت رو ثبت کنم.فقط همین چندتا دونه عکس رو دارم که اونم تا قبل اینکه رم دوربین گم شه ازت گرفتم یه هفته ای میشه که رم دوربین گم شده و نمیتونم ازت عکس بگیرم و واقعا هم وقت نمیکردم برم پیدا کنم. دوست دارم یدونه من.بغل

 

وقتی پرنسس رونیا هوس میکنن لمیده میوه بخورن خندونک

 

 

 

 

گل در اومد از حموم ...

 

 

وای ینی ما کشته مرده این حرکتتیم .این حرکت همون دراز نشست خودمونه که رونیا به تقلید از باباحجت میزنه خنده

 

 

فدای اون پیچ گیسوانت بوس

 

 

 

 

دوسه روزی باز معتاد تبلت شده بودی که دوباره ترکت دادم دلخور

 

 

پیکاسوی مامانبوس

 

 

رونیا شلخته من خندونک

 

 

سیب زمینی خورون خوشمزه

 

 

 

اولین باری که با قمقه آب خوردی زبان

 

 

تولد مادرجون که امون نمیدادی عمه شمع رو روشن کنه تا روشن نشده بود فوت میکردین شما سه تا فسقلیچشمک

 

 

بعدم که طبق معمول دلخور

 

 

چه اصراری داشتی کلاه کوثررو بزاری ینی هاااا

 

 

عکسای ولنتاینی و عشق کوچولوی شیرین من 

 

 

 

عاشقتم فرشته کوچیک دوست داشتنی زندگی مامحبت

 

پسندها (2)

نظرات (0)