فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

مامان رجــــــا 27 ساله شد :)

1393/12/6 1:41
نویسنده : مامانیه رونیا
521 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک خوشگلم امروز تولد من بود بغلسومین تولدی که شما هم پیشم بودی و با گل دخترم جشن میگرفتیم.بوس برای شام خاله صبا و عمو مجتبی و مامان فریبا اینا خونمون بودن و کلی تولد بازی کردی شما و حسابی به کیک انگشت زدی و هرچی هم همه میگفتن بسه ولکن ماجرا نبودی خندونک.اشکال نداره عزیزم تا میتونی بچگی کن عشقم اصلا من عاشق اون کیکی ام که شما انگشت کاریش کرده بااااااشی نفس منــــــــــــ .بوسو اما بقیه ماجرا به روایت عکس: 

 

عروسک مامان رجا منتظر مهمونا:بوس

 

 

 

فدای اون قر دادنت بوس

 

 

عکسای دونفره قبل اومدن مهمونااامحبت

 

 

 

و مراسم کیک و آتیش سوزوندن رونیا چشمک

 

 

اینجا با رشوه فشفشه اینجوری نشستی:

 

 

بعدش دیگه بیخیالت شدیم هرکار دوست داری بکنیچشمک

 

 

 

 

 

 

 

عشقم منتظر بود تا شمع روشن شه و فوت کنه .آخه من قربون اون نفسااات نفس من بوس

 

 

و با هم دیگه کیک رو بریدیم بغل

 

 

 

اینو مامان فریبا و بابایی زحمت کشیدن:

 

 

اینم خاله صبا شرمنده کردن:

 

 

و باباحجت مهربون مثل هرسال سنگ تموم گذاشت محبت

 

 

تولدهایم روزهایم لحظاتم با تو چه شیرینتر است وجود من:بوس

 

پسندها (2)

نظرات (5)

سارا
6 اسفند 93 7:20
سلام تولدتون مبارکایشالا سالهای سال تولدتون رو کنار خانوادتون جشن بگیرید همیشه به جشن و شادی باشه براتون
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عزیزم. لطف دارید به ما
پریسا
6 اسفند 93 9:32
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سر بزنید
حدیثه (مامان مهرانا ومدیسا)
6 اسفند 93 19:27
مامان رونیاجون تولدت هزاران بار مبارک باد
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عزیز دلم
رویا
7 اسفند 93 17:27
سلام رجا جوووون تولدت مبارک با بهترین آرزوها
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عزیزم. لطف کردین.
Sin
7 اسفند 93 21:02
تولدت مبارک عزیزمممم این دختر کوچولوت روز به روز شیرین تر میشه یعنی شیطنت از چشاش میباره هاااااااااااا
مامانیه رونیا
پاسخ
لطف داری گلم. بله بله