فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

یک ماهگی رونیا

1392/1/3 3:04
نویسنده : مامانیه رونیا
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

رونیا یه ماهه

 

رونیا یه ماهه

 

رونیا یه ماهه

یک ماهگی دخترم مبارک...

رونیا طلای مامان جشن یه ماهگیت رو 3 فروردین گرفتیم.دیر شدنش هم دلیل موجهی داشت.

روز 30 اسفند که با سال تحویل و یک ماهه شدن شما مصادف شده بود اتفاق وحشتناکی افتاد.تازه از عید دیدنی خونه عمه اومده بودیم که من شمارو گذاشتم توی گهوارت و رفتم اتاق تا لباسامو عوض کنم که ای کاش نمی رفتم وقتی برگشتم دیدم انگار شما شیر بالا آورده بودی و پریده تو حلقت و نفست نمیاد.واقعا لحظات وحشتناکی بود ... مامان فریبا و بابا حجت هر کار می کردن نفست نمیومد مامان... من که فقط گریه می کردم و جیغ می کشیدم تونستم به اورجانس زنگ بزنم .خلاصه تا قبل اینکه آمبولانس برسه با هزار بدبختی و با تنفس دهن به دهن که بابا کرد نفس شما اومد و زدی زیر گریه... اینجا بود که بابا گفت چه گریه شیرینی...

این شد که چون خیلی تو شوک بودیم نتونستیم جشن یه ماهگیت رو بگیریم.البته اینم بگم که کیک خوشگلت رو بابایی زحمت کشیدن خریدن.

امیدوارم همیشه سالم باشی عشق مامان.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهسا
4 اردیبهشت 92 12:40
رونیاااااااااااااااااااا 1 ماهگیت مبارک..خاله قربون اون قدت برههههههههه