فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

عیـــــــــد قربان.

1394/7/4 18:30
نویسنده : مامانیه رونیا
859 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان امسال عید قربون چون عموی من عزادار مادرخانومش بود بابایی تنهایی گوسفند گرفت و رفتیم باغ .شما صبح زود بیدار شدی و به بابایی زنگ زدی میگی من بیدار شدم بیا بریم باغ.اونجا هم کلی بازی کردی و یه دوساعتی هم تخت خوابیدی و کبابی هم بر بدن زدیم و غروبم مهتا اومد پیشت و حسابی خوش به حالت شد.شبشم رفتیم بهشهر .اون شب چون دوستامون خونه ما بودن و تا صبح نمیخواستیم بخوابیم شمارو گذاشتم پیش مامان فریبا که بخوابی اونجا که اصلااااا بهونه نگرفتی و صبحم به زور اومدی خونه. ینی همچین دختر وابسته ای دارم من سکوت 

 

پیش به سوی کباب خوری خندونک

 

 

عکس از نوع اینستاچشمک

 

 

خوشمزه

 

 

ای جون منی بوس

 

 

فلش بکی به عید قربون های قبلی :

 

سال اول نی نی فینگیلی من محبت

 

 

سال دوم : نی نی جون ناز من محبت

 

 

سال سوم : نی نی جون قرتی من محبت

 

پسندها (2)

نظرات (3)

sara
9 مهر 94 12:35
به به چه دختر نازی خوش بحال مامانش میشه گفت همه وبلاگ رو نیگا کردم
آی ناز
16 آبان 94 23:37
خیلی قرتی و نازه
مامانه شایلین
21 آبان 94 14:16
ای جووووووووووووووونم چه دخمل نازی و خوشجلییییییییییییی