فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

به مناسبت 8 تیر / مروری بر خاطرات بارداری

1392/4/8 15:01
نویسنده : مامانیه رونیا
3,983 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم چون وبلاگتو بعد دنیا اومدنت درست کردم خاطرات بارداریمو اینجا به طور خلاصه برات میزارم تا بعدا بخونی و بدونی چه راهی رو رفتم و از تمام لحظاتش لذت بردم .با همه استرس هاش واقعا خوشحال بودم که تو رو تو دلم داشتممممممممممممم .

 

5شنبه 8 تیر 91 :روزی که عشق مامان وجودشو به ما با بی بی چک نشون داد.یه روز فراموش نشدنی همراه با اشک شوق  من و بابا حجت به خاطر وجود تو عشق زندگیمون.به اولین نفری هم که گفتیم مامان فریبا بود.

 

رونیااااااا

 

 

شنبه 10 تیر 91: مثبت شدن آزمایش خون بارداری. آزمایشگاه مازندران 9 صبح.

 

رونیاااا

 

 

یکشنبه 11 تیر 91:اولین سونوگرافی از عشقم و قایم موشک بازی شما واسه مامی و نگرانی مامی.

 

رونیااااااا

 

(عشق مامان اینجا چون هنوز خیلی خیلی کوشولو بودی هیچی معلوم نبود.)

 

سه شنبه 20 تیر 91: دیدن اولین نشونه از روی ماه تو مصادف با چهارمین سالگرد عقد من و باباحجت.

سه شنبه 10 مرداد 91:دومین سونوگرافی .عشق 4 سانتی من. دیدن قلب کوچیک و دوست داشتنی بهترین هدیه خدااااااااااا

 

رونیااااااااا

 

 

یکشنبه 22 مرداد 91: سومین سونو گرافی (سونوی (nt.

 

رونیاااااا

 

 

سه شنبه 14 شهریور 91:شنیدن بهترین صدا در تمام زندگیم. من فدای اون قلب کوچولوت بشم که انقدر تند تند میزد.

یکشنبه 19 شهریور 91: آزمایش خون .nt

پنج شنبه 23 شهریور :جواب آزمایش .nt

یکشنبه 26 شهریور 91 : چهارمین سونوگرافی.مشخص شدن دخترگلممممممممممممممممممممم.

 

رونیاااااااااا

دوشنبه 3 مهر 91: شک و تردید :  دخی گلم تکون خورد؟؟؟؟؟

چهارشنبه 5 مهر91: بلههههههههه دخی طلا داره ابراز وجود میکنه قشنگ ترین احساس دنیا با تکونای تو تجربه کردمممممممممم.

شنبه 20 آبان 91: پنجمین سونوگرافی.آزمایش خون برای قند.

 

رونیااااااا

 

 

شنبه 11 آذر 91: حالم بد شد و رفتیم بیمارستان پرستارا رو بیچاره کردی تا تونستن صدای قلبتو بشنون و تو اون فاصله قلب من از دهنم اومد بیرون از استرسسسسسسسس.

 

 

دوشنبه 4دی 91: ششمین سونو گرافیییی:

 

رونیااااااااااا

 

یکشنبه  24 دی 91: با یه شکمه قلمبه تو ماه هشت حاملگی اگه زمین بخورین چی میشهههههههههههههه؟؟؟؟؟ هیچی نمیشه آخه دخمل من سالمه سالمه چون خدا بهم هدیه داده و مراقبشههههههههههه.

این عکس مامی وقتی تو ماه هشت بود.ببین جه شکم مامانو قلمبه کردیییییی

 

رونیااااااااااا

 

اینم مامی و عمه فهیمههههه.

 

رونیاااااااااااااا

 

رونیاااااااااااااا

چهارشنبه 11 بهمن 91 : هفتمین سونوگرافی .مثبت شدن آزمایش پروتئین ادرار .مشکوک شدن به مسمومیت حاملگیییییییی شروع استرس و گریه های من

 

رونیااااااا

 

رونیاااا

 

 

یکشنبه 15 بهمن 91: آزمایش دوم . خدایا شکرت .خبری از مسمومیت حاملگیییییییییییی نیستتتتتتتتتتتت.

 

رونیااااااااا

 

 

دوشنبه 23 بهمن 91: آخرین چکاپ بارداری .نامه بیمارستان. مشخص شدن تاریخ زایمان. 2 اسفند.

جمعه 27 بهمه 91: آخرین تفریح دونفری من و باباحجت.آخرین جمعه ای که خانوادمون 2 نفریهههههههههه.

 

رونیاااااااااا

 

رونیاااااااا

 

 

دوشنبه 30 بهمن 91: فرشته ما زمینی شد. خدایا شکرت.

 

رونیااااااااااا

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥متین من♥
8 تیر 92 15:32
سلام ببخشید یک لحظه بیا وب من متین در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده بیا عکسشو ببین اگه دوس داشتی لطفا کد174 به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید.. یه دنیا ممنونم از لطفت