فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

اولین عروسی با رونیااااااااااااااا

1392/4/8 18:37
نویسنده : مامانیه رونیا
288 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان این چند روز که نتونستم وبلاگتو آپ کنم حسابی سرمون شلوغ بود .عروسی پسر عمه مامی بود و از یه طرف خاله هانیه مهربون هم از تهران اومده بودن دیدن شما. پنجشنبه شب عروسی بود و چی بگم از خانمی شما که هم قبل رفتن حسابی آروم بودی و با خودت بازی کردی تا ما به کارامون برسیم هم تو عروسی که اصلا گریه نکردییییییییییییی با اینکه عروسی تا ساعت ٣ صبح طول کشید و شما نمیتونستی بخوابی اما اصلا نه لج نه گریه و نه حتی نق نق تشویقاونجا کلی واسه نورپردازی ها ذوق میکردی و حسابی بهشون خیره میشدییییییییییییی. خلاصه با خانومی شما عروسی بهمون خیلی خوش گذشت امیدوارم اولین عروسی زندگیت به تو هم خوش گذشته باشههههههه طلا خانوم من. ماچالبته چون نور اونجا خوب نبود و تاریک بود نتونستم عکس خوب ازت بندازم اما اینارو خاله هانیههههههههه قبل رفتن به مراسم ازت انداختههههههه.فدای اون تیپت بشمممممممممم من.ماچ

 

رونیااااااااا

 

رونیاااااا

 

رونیاااااا

 

اینم گل من روی گلای ماشین عروسسسسسسسسسسسبغل

 

رونیاااااااااا

 

آخ چقدر خسته شدم خیلی رقصیدمااااااااااااااااااسوال

 

رونیااااااااااا

 

راستی ماشین عروس ماشین ما بود جیگرممممممم البته با اجازه شماااااانیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
9 تیر 92 13:37
وای خدای من چه هلوی خوش مزه ای به به به چقدرم خانمه این عشقم