فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

پایان 5 ماهگی / ورود به 6 ماهگی

1392/4/31 2:02
نویسنده : مامانیه رونیا
1,601 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم دخترگلم عشق زندگیه من یکی یدونه من دختر کوچولوی من فرشته آسمونیه من عروسکم 5ماهگیت مبارک ...

                                                                    

اصلا باورم نمیشه که 5 ماه گذشته چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که تو دلم وول میخوردی و من از خوشحالی پس میوفتادم .ای کاش زمان متوقف میشد چون واقعا این 5 ماه با وجود تو لذت بخشترین دوران زندگیم بودههههههههههه.

امشب خاله صبا و عمو مجتبی رو دعوت کرده بودم برای افطار و جشن 5 ماهگی شما.برای افطار سالاد الویه و  کیکتو اینبار خودم درست کرده بودم ببین چه مامی هنرمندی داریییییی عشقممممممماز خود راضی

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااا

 

واین هم پرنسس امشب. این شما و این هم فرشته 5 ماهه من .رونیا طلا....

 

رونیااااااااا

 

                                                     رونیااااااا

 

جیگرم بیچاره میشدیم تا یه عکس از شما بگیریم بس که وول میخوری و یه جا بند نمیشی بیچاره خاله صبا و عمو مجتبی کلی شکلک درآوردن و دریغ از یه خنده شما. کامل هم که نمیتونی بشینی لم هم که نمیدی به مبل و هی میخوای بیای جلو .خلاصه یه ساعت مراسم عکس گرفتن از شما طول کشید آخر هم هعصابت خورد شد و شیر بهت دادم و دوباره شروع کردیمنیشخند

و بقیه عکسای امشب...

 

 

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااا

 

این عکس هم خیلی من دوست داشتم با این مدل بگیریم اما هرکار کردیم خوب نشد و شما اصلا رضایت نمیدادی . اینم که بابا حجت توش تار افتاده اشکال نداره بزرگتر که شدی حتما یه عکس این مدلی خوب میندازیم.

 

رونیااااااااا

 

امروز بابا حجت برای 5 ماهگی شما دوتا کتاب شعر خیلی گنده که بزرگتر از قد شماست برات خرید که خیلی دوسشون داری و همش نگاهشون میکنی و میخوای بکنی تو دهنتنیشخنداز فردا برات شعراشو میخونم.

 

رونیاااااا

 

بعد عکس انداختن دیدیم هوا بیرون خنکه و کیک رو برداشتیم و رفتیم لب دریا. خیلی خنک بود و حسابی خوش گذشت. البته چون تو آلاچیق نور کم بود عکس خوب نمیشد فقط همین یدونه رو میزارم که به یادگار بمونه و اینجا داری با این تعجب به عمو مجتبی که داره برات شکلک درمیاره نگاه میکنییییی.

 

رونیااااااا

 

جدیدا عاشق بیرون و ماشین سواری شدی و اصلا صدات در نمیاد وقتی بیرونیم بابا حجتم شما رو میزاره کناره پنجره و حسابی با تابلو ها و چراغ ها به وجد میاد و ذوق میکنی امشبم تا اومدیم خونه آنچنان گریه ای کردی که شاکی بودی چرا اومدیم خونه. خدا به دادمون برسه بعدا بیچارمون میکنی فکر کنم باید تا صبح تو خیابونا باشیمآخ

فرشته کوچولوی من که الان 5 ماهت شده من و بابا حجت به معنای واقعی کلمه عاشقتیممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.ماچ

بقیه عکسای عشقم در ادامه مطلب...

رونیاااااااااا

 

                                                       رونیاااااااا

 

رونیااااااا

 

                                                        رونیااااااا

 

رونیااااااااا

 

                                                       رونیااااااا

 

رونیااااااااا

 

                                                       رونیااااااااااا

 

عزیزم مجبور بودیم تقریبا به حالت خوابیده بزاریمت تا نتونی بیای جلو ببخشید عشقمممممممممممخنثی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هانیه
31 تیر 92 9:20
جیگرم اون عکس اولی که با مامی و پاپا انداختی 1000000 تا لایک داره ها خدائی عشقم خیلی جیگری با تشکر از مامان روجا که حال ما عاشقای شما رو درک می کنه و تن تن وب عشقمو آپ می کنه مرسی مامان روجا
محراب و مليكا
31 تیر 92 11:22
قربونت بشم خاله جووووووون دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
شیما
31 تیر 92 15:58
عزیییییییییییییییییییز دلم 5 ماهگیت مبارک دست مامان گلتم درد نکنه کلی واست زحمت میکشه


مرسی .فدای شما خاله جون.
mamanedina
31 تیر 92 19:22
سلام خانوم خوشمله 5ماهگیت مبارک
دست مامیت با کیکای باحالش هم درد نکنه این هم کادوی دینا خانوم که کد آهنگ وبشه امیدوارم درست باشه شماهم خوشت بیاد
کد آهنگ


کد آهنگ نیست کههههههههههه .من آهنگو میخواممممممممممم