فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

گردش جاده کیاسر

1392/4/28 22:02
نویسنده : مامانیه رونیا
803 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان امروز جمعه تصمیم گرفتیم بریم سمت کیاسر که هم خیلی جاده خوشگل و سرسبزی داره و هم خیلی خنکه و تو این هوای گرم تابستونی واقعا میچسبید . البته من و شما و بابا حجت تا ساعت ١ بعدازظهر خواب بودیم و حسابی کیف دادو دستت درد نکنه دخترم که به پای ما خوابیدی و گذاشتی ماهم کلی خستگی در کنیم. ساعت 3 راهی شدیم . شما مثل همیشه کل راه رو خواب بودی و به یکی از روستاها رسیدیم که خیلی جاده قشنگی داشت و پراز اسب بود و شما بیدار بودی و گفتم که پیاده شیم با اسب ازت عکس بندازم.

 

رونیاااااااا

 

اینجا خیلی منظره قشنگی داشت حیف که نمیشد جلوتر رفت...

 

رونیااااااا

 

                                                       رونیااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیااااااااا

 

اینجام دقیقا یک متر عقب تر از جایی که بابا حجت واساده بود پرتگاه بود که خیلی وحشتناک بود واسه همین من جرات نکردم و تا دوتا عکس انداختم گفتم بریم که خدای نکرده اتفاق بدی نیوفته و بابا حجتم همش منو مسخره کرد و گفت ترسوووووقهر

 

رونیااااااا

 

اینم یه عکس هنری در کناره همون پرتگاههههه.... (دلم رفت تا این عکسو گرفتم)

 

رونیااااااااااا

 

بعدش دیگه رفتیم یه جایی که تفریحگاه خیلی باحالی بود. هم رودخونه داشت هم آلاچیق هم باغ وحش هم سفره خونه. خیلی جای قشنگی بود.حیف بابا روزه بود وگرنه اونجا میموندیم و شام میخوردیم...

 

رونیاااااااااا

 

                                                    رونیاااااااا

 

چون هوا خیلی خنک بود دیدم پاهات سرده و شلوار پات کردم...

 

رونیااااااااا

 

اینم عکس شما و بابا حجت در حال گردش در قعر جنگلخنده

 

رونیااااااا

 

بعدش دیدم هوا خیلی خنکه سوییشرتم تنت کردمنیشخند

 

رونیاااااااا

 

                                                         رونیااااااااا

 

رونیااااااااا

 

اینجام موقع برگشته که رو پای من به جای صندلی ماشینتییییقهر

 

رونیاااااااا

 

                                                         رونیاااااااا

 

من فدای اون قیافه همیشه اخم الودت بشممممممممممممممممممممممممماچوای که چقدر تفریح با تو خوش میگذرههههههههههه عروسکممممممممم.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
29 تیر 92 3:01
عزیزممممم همیشه به تفریح و خوشی باشید مامانی مهربون و خوشگل خوش به حالتون که می تونید اینجوری از طبیعت لذت ببرید
هانیه
29 تیر 92 10:23
عشققم بابا حجت چه جوری تورو بغل میکنه نمی دونم بلد نیست یا اینکه میخواد به تو خوش بگذره عششقممی