فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

دخترکم در تلاش برای نشستن...

1392/4/30 12:56
نویسنده : مامانیه رونیا
324 بازدید
اشتراک گذاری

  عشق من دو سه روزه داری تلاش میکنی بشینی آخه خیلی زوده گل مامان فدات شم من. دیروزم رفته بودیم آموزشگاه عمه من پیش خاله صبا شما هم حسابی عاشق میز کار اونا شده بودی خوب معلوم بود چون هم کامپیوتر هم کیبورد هم ماشین حساب و هم کنترل اسپیلیت همه عشق های تو اونجا جمع بودن

اینام عکسای شما روی میز...

 

رونیااا

 

                                                        رونیاااااااااا

 ببین مامانی اینجا خودت نشستی و خاله صبا دستشو گذاشته که یه موقع نیوفتییی من فدات بشمممممممممم....

 

رونیااااااا

 

                                                      رونیااااااااا

 

از اونجام رفتیم خونه خاله صبا اینم عکس اونجاستت...

 

رونیااااااا

امشبم که اگه خدا بخواد و شما یاری کنی جشن 5 ماهگیتو بگیرم .البته میخوام خودم کیک درست کنم البته اگه بازم شما همکاری کنییینیشخنددوست دارم دختر کوچولوی من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
30 تیر 92 14:03
وای عزیزمی ماشاللا خیلی زوده جیگرم یک کم صبر کن عشق دلم