فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

عکسهای امروز صبح رونیا تقدیم به خاله هانیهههههههههه....

1392/5/26 15:16
نویسنده : مامانیه رونیا
526 بازدید
اشتراک گذاری

اول برای خالم یه زبون درارم چون میدونم خیلی دوست دارههههههههههه...

رونیااااااااا

 

خاله جون دلم برات تنگ شدهههههه....کجایی؟؟

 

رونیااااااااا

 

یه بوس واسه خاله جونم....

 

رونیااااااااااا

 

خاله جون کی دوباره میای؟؟؟؟؟

 

رونیااااااااا

 

الان بهت زنگ میزنم خاله جوننننننننننننن...

 

رونیااااااااااااااااا

 

اصلا مامان رجا رو ولش من دارم میام پیشت خاله جوننننننننننننبغل

 

رونیاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هانیه
27 مرداد 92 10:14
آخ عشققم نگو که دلم آب شده واسه تو یادش بخیر اون لپای خوردنیتو ماچ می کردم هومممم جیگررررم زود بیا خواهچ می کنم قربون اون زبونت بشم من که انقدخوشجله عمرم عشقم
مامان طاها
27 مرداد 92 11:14
وب جالبی داری .خدا دخترتون رو براتون نگه داره . اما د مورد نشستنش توی روروک فکر می کنم کمی زود باشه . زیر هشت ماه بچه رو توی روروک نشوندن به ستون فقراتش آسیب می زنه . اینو یه متخصص اطفال بهم گفته .
موفق و شاد باشید ...


ممنون از توصیه اتون. خودمم میدونم فقط برای غذاخوردن میشونمش تو روروئک .دکی خودشم گفته بعد 8 ماهه.