فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

این روزهای جذااااابه خانوم به روایت تصویر...

1392/5/23 2:15
نویسنده : مامانیه رونیا
410 بازدید
اشتراک گذاری

جذابه اسمیه که خودم روت گذاشتم آخه هم جذابی هم با جذبهههههههههههههههههههههنیشخند

تو روروئک سواری پیشرفت کردی و الان میتونی چند قدم بیای جلو.تشویق

رونیاااااااااا

 

                                            رونیااااااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

هنوز عشق لپ تاپی و تا میزارمت جلوش محکم شروع میکنی میزنی رو کیبورد کلی میخندی و صدا درمیاری و ذوق در میکنی از خودتابله

 

 

                         رونیاااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

موقع شیر خوردن اولش که شیشه رو میذارم دهنت خودت نگهش میداری اونم خیلی محکم. ولی بعدش که یکم سیر میشی بیخیال میشی و بازم من درخدمت شماممژه

 

رونیاااا

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

این روزا خیلی بهونه گیر شدیو نمیدونم چرا.شاید مال دندون باشه.خیلی به من وابسته شدی عشقم تو روز که نباید از کنارت یک وجب اونورتر برم بابا حجتم که میاد اصلا بغلش نمیمونی و همش برای من گریه میکنی و تا میام پیشت کلی دست و پا میزنی ذوق میکنی و میخندی واسم اونوقته که من از خوشحالی پس میوفتمخیال باطل البته بعضی اوقات خیلی کلافه و خسته  میشم از این وابستگیت ولی اشکال نداره فدای یه تار موت تو بهم محکم بچسب مامانجون که من عاشقتم....................قلباز شیر خوردنم بگم که چون عاشق فرنی هستی فرنی رو خیلی بیشتر دوست داری و اگه دست خودت بود به جای شیر همش میخواستی فرنی بخوری واسه همین کم کم بهت فرنی میدم که شیر هم بخوریییییییییییاز خود راضیموقع خوابیدنم که حتکا باید بهت بچسبم تا بخوابیییییییییییییییییییییییییچشماینم عکست که اوضاعت روبراهه چون من کنارت نشستمخنثی

 

رونیااااااااا

 

رونیاااااا

 

                  

                                            رونیااااااااا

 

دیگه تو خوابم میتونی دمر شیییییییییییی....

 

رونیااااااااااا

 

یعنی من فدای اون دستات بشم اولا که اینجوری تو هم کردیشون و دوما فدای اون چشمات که به خاطر فلاش اینجوریشون کردییییییییییییییییییییییییییییییماچ

 

رونیاااااااااا

 

آخ من فدات شم که روز به روز شیرین تر و بامزه تر میشییییییییییییییییی. خدایا شکرت شکرت شکرت.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هانیه
22 مرداد 92 9:24
جیگرم می دونی مامان مهندس کامپیوتره بگو اگه اشکالی داره ازت بپرسه
شیما
22 مرداد 92 14:33
دوست داشتنیه جذاب با جذبه


ممنون بابت تعریفتون خاله جون.ایشالا نی نی شما هم مثل من جذابه باشه.ههههه