فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

وسایل جدید دخترکم...

1392/5/28 18:15
نویسنده : مامانیه رونیا
688 بازدید
اشتراک گذاری

طلا خانوم دیروز رفتم بی بی کیش کلی چیزای خوشمل خریدم برات. یه پیراهن یه کفش یه ست عروسکای وان سوتی (عاشق این  اسباب بازیلی داخل وان هستی که سوت میزنن.) و یه شیشه شیر جدید.مبارکت باشه طلا خانومم.

همه شیشه شیرهای من...(از راست اولین شیشه شیرت که بعد قند داغ خوری استفاده شد البته خیلی مدت کوتاه چون شما سرشیشه باریک دوست نداشتی . دومین شیشه ات که هنوزم استفادش میکنی .سومی هم از تهران برات گرفتم.4 امی هم جدیده که دیروز برات خریدم و اما پنجمی که مثلا برات خریده بودم که با دستش تمرین کنی که شیشتو خودت بگیری که نمیدونم چرا اصلا لزب بهش نمیزنییییییییییییسوال)

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااا

 

اینم پاهای تپلیت تو کفشای جدیدت.ماچ

 

رونیاااااااا

 

واینم عروسکم تو لباس جدیدش............بغل

 

 

            

 

رونیاااااااااااا

 

البته بازم رفته بودم تا برای خودم شلوار بخرم که سر از بی بی کیش درآوردممممممممممممممممنیشخندعیب نداره مامانم عوض شما نو بپوش به جای من. مبارکت باشه خانومییییییییییییییییییییییییییییییییییماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما
29 مرداد 92 0:54
عشق مادری چه کنه ه ه ه ه ه مبارکش باشه عشقم


مطمئنم تا چند وقت دیگه شماهم به جای بوتیک و مانتو فروشی همش تو لباس بچه فروشی هستینننننننننننننننننن
هانیه
29 مرداد 92 8:55
وای روجا خانوم راستی هم عروسکت خیلی خوچمزه است ها ...
زهره مامان بارسین
30 مرداد 92 14:36
مبارک باشه خانوم خانوما دست مامانی درد نکنه این وسایل خوشگلو برات می خره


قربونت خاله جون .