فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

سلام سرلاک...

1392/6/5 15:25
نویسنده : مامانیه رونیا
993 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان 6 ماهگی که تموم شد خیلی خوش به حالت شد. چون هم میتونی دو وعده غذا بخوری و از اون مهم تر اینکه میتونی سرلاک بخورییییییییییییییییییییییخوشمزه امروز برات سرلاک درست کردم و طبق انتظارم خیلی دوست داشتی و تا تهشو خوردی البته برای اولین بار 50 سی سی برات درست کردم. اولین سرلاکتم سرلاک شیر و برنج بود.

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااا

 

عزیز مامان شش ماهگی یه بدی داره اونم اضافه شدن قطره آهن.زبان کلی مکافات میکشم تا بهت قطره آهن رو بدم. یعنی دقیقا این شکلی میشمکلافهو شما هم زبانهمه راهی رو امتحان کردم(قاشق.قطره چکون .شیشه دارو. ...) به هیچکدوم رضایت نمیدی . آخرشم نصفشو میریزی بیرون نصفشم رو لباستقهربعدشم که دهنت قفل میشههههههههههههخنثی و هر کاری میکنم یه چیز شیرین بدم بهت که مزه دهنت عوض بشه نمیزاریییییییی. تازه از آب خوردنت بگم که سر اونم بیچارم میکنییییییییییابرو تو شیشه که لب نمیزنی . با قاشق هم که همشو میدی بیرون. با قطره چکون یه ربع طول میکشه تا 30 سی سی آب بدم بهت. فقط با لیوان میخورییییییییییییییییییییتعجبولی دیروز که با لیوان بهت دادم پرید تو گلوت و خیلی طول کشید تا نفست جا بیاد و مردم و زنده شدم.نگراناوه از اون طرف هم دکترت گفته برای جلوگیری از یبوست حتما باید بعد غذا آب بخورییییییییییییییی.حالا من موندم چیکار کنم؟/؟؟؟؟؟متفکردیروز لیوان آموزشیتو آوردم اولش خوشت اومد ولی بعدش که دیدی آب ازش میومد دیگه لب نمیزنی بهش... ولی یه راهی پیدا کردم که یکم آب بخوری. اونم اینکه موقع خواب که شیر میخوام بهت بدم اول آب میریزم و شما به هوای شیر فورت فورت اولشو میخوری و تا متوجه بشی که شیر نیست و آبه 30 سی سی خوردییییییییییییییییشیطانبعدش نقت در میاد که بهت شیر میدم و میخوابینیشخند ولی در اصل باید بعد غذا آب بخوری که نمیخوریییییییییییییابروجدیدا شیر هم به زور میخوری البته فقط تو روز. شب خوب شیر میخوری. تو روز هم که یه کلک بهت میزنم تا شیر بخوری اونم اینه که تا تبلیغات شروع میشه شیشه رو میزارم دهنت و چون محو تماشایی تا تهشو میخوریییییییییییخندهاین از داستانای این روزه و غذا خو شدن شمااااااا. خلاصه با همه اینا مامان عاشقتهههههههههههههههههههههههه.ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره مامان بارسین
6 شهریور 92 12:30
عزیزم ظاهرا همه با این قطره آهن مشکل دارن خدا به داد ما برسه 3 ماه دیگه


رونی که مارو بیچاره میکنه تا بخورتشو تصمیم دارم برم ایرانیشو بخرم که خوشکزه استتتتتتتتتتتتتتت
دودختر بهشتی
16 شهریور 92 11:20
سلام عزیزم خواهر من هم اول همین مشکل رونیاجون را داشت ولی از وقتی که قطره خارجی فرو کیدذز دراپز ferrrokids- dvops راگرفتیم به خوبی میخورد وهیچ مشکلی نداره ودیگر نیازی به مولتی ویتامین وقطره های دیگر ندارد