فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

پایان 7 ماهگی/ورود به 8 ماهگی.

1392/6/31 2:17
نویسنده : مامانیه رونیا
959 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته خدادادیه من .فرشته آسمونیه من.هدیه خوشگل خدا به من  ماهگیت مبارکککککککککککککککک .

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

عزیز مامان هفت عدد مقدسیه و امیدوارم هفت سالگی و هفتاد سالگیتو  جشن بگیری گل نازم . ماچهفت سالگیتو خودم ایشالا برات جشن میگیرم ولی فکر کنم هفتاد سالگیتو خودت باید بگیری شایدم بچه هات یا نوه هات شایدم نتیجه هاااااات.نیشخند خدارو چه دیدیمژه

niniweblog.com

پرنسسم هفت ماهگیتو به دعوت خاله صبا رفتیم شام رفتیم خونشون. و کیکتم بردیم اونجااااا.امشب کلی از دست کارات خندیدم .نیشخندآخه وقتی خواستیم ازت عکس بندازیم همه رفتن پشت من و کلی دست و جیغ و شکلک و ادا و سر و صدا راه انداختن و شما دخمل خوشکلم به وجد اومده بودی و خودتو تکون تکون میدادی و دستاتم رو هم دیگه عین خواننده کره ایه (کانگ نام استایل) بالا پایین میکردی و جیغ میکشیدیی. قهقهه خلا صه اوضاعییییییی بود کلی فیلم گرفتم از این کارت از خود راضیولی عکس نمیشد گرفت و همش تاره تار شد.ناراحتبعدش دوباره مثل صبح هی بالا آوردی و من دیگه نگران شدم.استرسآخه صبحم هی بالا میاوردی و هی میگفتم الان خوب میشه.خلاصه رفتیم دکتر و گفت شاید میکروبی چیزی باشه خداروشکر تب نداره و زیاد چیز حادی نیست اوهیه شربت و قطره داد که اگه حالت خوب نشد بهت بدیم.جوجه کوچولوی 7 ماهه من خواهش میکنم دیگه انقدر منو نگران نکن. آخه نفس من به تو بندههههههماچ

و امااااااا پرنسس هفت ماهه منننننننن...

niniweblog.com

 

رونیاااااااااااااا

 

بدو بیااااااااا ادامه مطلب برای بقیه عکساااااااااااا....

پرنسس هفت ماهم آماده رفتن به جشن 7 ماهگیششش:بغل

 

رونیاااااااااا

 

خاله صبای مهربون یه سفره ای پهن کرد که شما هر کار میخوای روش بکنی هفت ماهه من و شما هم ....خنثی

 

رونیااااااااااا

 

همه ساکت شدیم تا نرقصی و بشه ازت عکس انداخت واسه همین نمیخندییییی تو هیچکدوم از عکسات.ولی همینجوری هم خیلی خوشکلی پرنسسمممممممم هفت ماهه.ماچ

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

پرنسس هفت ماهه با جذبههههههههه....

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرنسس هفت ماهه خسته و گرسنه از مراسم :خمیازه

 

رونیاااااااااا

 

پرنسس هفت ماهه در حال خوردن کیک...خوشمزه

 

رونیاااااااا

 

بالاخره رضایت دادی یکم هم دراز بکشییییییییی.اوه

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااا

 

بسه دیگه خیلی دراز کشیدمممممممم.چشم

 

رونیااااااااا

 

اینم عکس الانت که انقدر بامزه پا رو پا خوابیدییییییییییییییییییبغل

 

رونیاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هانیه
31 شهریور 92 7:43
گلم نازدار من 7ماهگیت مبارک عشققققمممی


ممنون خاله جونممممممممممم.بوسسسسسسسس
Moheb
31 شهریور 92 10:35
سلام عزیزمـــــــــ
با یه سبد پراز گلهای یاس و میخک میخوام بگم عشق خاله جونــــــــــــهــ خاله هفت ماهگین مبارکـــ
انشاالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشی !
من کیک میخوامـــــــــ !!!
کیک های رونیا جونیــــــــ خوشمله !!! کجا سفارش میدین منم 23 روز دیگه تفلدمهــــ برم سفارش بدمــــــ !!
دختر پاییزمـــــــ
برگ ریزانـــــــــ
رونیا جونمـــــــ عشق خاله یهــــــ عالمه که بازم کمه دوست دارم !
مواظب خودت باش
راستی دیگه مریض نشو دیگه ، دل منم میلرزه !!
بوس بوس


ممنون خاله جون .کیک هام مال پاسارگاده دوست داشتی ما برات یدونه میگیریم تا تولدتو تبریک بگیممممممم.بوسسسسسسسس
مهسا.مامان نلی
31 شهریور 92 13:10
عزیزم تبریک میگم هفتمین ماهگرد رونیا جونو.امیدوارم همیشه شاد باشید


ممنون عزیزمممممم.همچنین شما و نلی جون.
زهره مامان بارسین
31 شهریور 92 15:48
هفت ماهگی مبارک جیگر طلای خاله


ممنون خاله جونننننننن .بوووووس
مامان زری
1 مهر 92 20:18
هفت ماهگیت مبارک رونیا ی عزیزم
راستی لباسی که تو جشنت پوشیدی خیلی خوشتله


ممنون خاله جونممممممم. مرسی قابل شما رو ندارههههههههههه .بوسسسسس