فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

چندتا عکس متفرقه تقدیم به خاله هانیه...

1392/6/28 17:50
نویسنده : مامانیه رونیا
415 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم این پست رو از کارای امروزت مخصوص خاله هانیه  میزارم که دلتنگ شماست:

رونی جون و شاسخینشششش(به دلیل کمبود جا در اتاق شما آقا خرسه بالای کمدت جا خوش کرده و تابلو خاله جونو بغل کردهههههههه)خنثی

رونیاااااااا

 

این مربوط به دیشبه که با مامان فریبا و بابایی شام میخواستیم بریم بیرون.(اون جغجغه هم همونیه که از نمایشگاه برات خریدم که خیلی دوسش میداریی)

یعنی من کشته مرده اون لپتم از نیم رخخخخخخخخخخخخماچ

 

رونیااااااا

 

رونیاااااااااا

 

فدای اون خرمن موهات که تو هیچ کلیپسی جا نمیشههههههههههههه خنده

 

رونیااااااااااااا

 

رونیااااااااااااااا

 

اینم از آکروبات بازیایی که بابا حجت یادت میدههههههههههچشم

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااااااا

 

اینم بعدازظهر که با هزار تا غر غر خوابیدیییییی اونم اینجوری خودتو مالیدی به پتو تا خوابت برددد.

 

رونیااااااااااااا

 

این عکسم یه ربع پیشه که از خواب پاشدی و با اینکه من لپ تابو گذاشته بودم کنار خودم تا نبینیش اما بی فایده بود و اینجوری رو من دراز کشیدی و خودتو رسوندی بهش و هی صدا درمیاوردی و هه هه میکردیییییییییییبغل

 

رونیااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مثل هیچکس
28 شهریور 92 18:56
پس چی مامان جون من باهوش تر از اونیم که فکرشم بکنید .


صد البته.برمنکرش لعنت.
Moheb
28 شهریور 92 20:55
سلامــــــــــــــــــــ
رونیا جونیـــــــــــ چه عکسای خوشملیــــــــ !
چه لباسای خوشملی !



سلام خاله جون ممنون چشات خوشمل میبینهههههههههه.بوس.
عاطفه مامان ستیا
28 شهریور 92 22:23
ای جان به این لپ لپوی خاله راستی اگه فضولی نباشه شما ساروی هستین یا اینکه تهرانی هستین وساری زندگی میکنید


ممنون خاله جون. ما ساروی هستیم مامان من تهرانیه که همه فامیلای مامانمم تهران زندگی میکنن عزیزم.
هانیه
31 شهریور 92 7:41
ای عششششققققم بوس بوس بوس بازم دلم باست تنگ شده خعلی
مرسی مامان روجا که حاله ما عاشقای بیچاره رو درک میکنی و وب عشقمو تند تند و خیلی قشنگ آپ میکنی