فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

غذاهای جدید رونیا جونییییییی...

1392/6/27 2:49
نویسنده : مامانیه رونیا
728 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل شیرینم از دیروز یه چیزایی به غذاهایی که میتونی بخوری اضافه کردم. هوراالبته دکترت گفته بود که از هفت ماهگی ولی من چندروز زودتر شروع کردم.چشم

مثل زرده تخم مرغ: که اول نصفشو دادم ولی انگار زیاد بود برات چون همشو بالا آوردیافسوساز فردا کمتر میدم بهت و کم کم زیادش میکنم.

 

                                            

سوپت رو هم پر ملات تر کردم و بهش یه کوچولو عدس و سبزی اضافه کردم.از خود راضی

 

 

به همراه سوپ بعضی اوقات ماست هم بهت میدم:

 

 

 امروز بهت سیب رنده شده هم دادم که کلی دوست داشتی ولی چون زمینه سفت شدن داری میترسم همیشه بهت بدم در صورتی که سیب برات خیلی مفیده ناراحتحالا میخوام یه روز در میون سیب و گلابی بهت بدم .یکی سفت کننده یکی شل کنندهخنده

                            

 

سرلاکتم کردم نوع دوم. یعنی سرلاک میوه و گندم به همراه شیرهورا که انگار خیلی خوشمزه تر از قبلیه چون خیلی دوسش داریییییییییقلب

                                    

گل نازم ایشالا این غذاها و طعم های جدید نوش جونت بشه و گوشت رونتچشمکو امیدوارم همش بهت بسازه فرشته کوچولوی خودم قربونت برم که کم کم داری همه غذاها رو امتحان میکنیییییی عشقمم.ماچ

نمیشه که پست بدون عکس دخملم باشهههههههمژه:رونیا خونه عمو حسین:بغل

 

رونیااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره مامان بارسین
27 شهریور 92 15:36
ماشاا.. به این مامان باسلیقه و مهربون


لطف داریییییییییییییین.
مثل هیچکس
27 شهریور 92 23:52
نوش جونت گلم .دست مامان گلت درد نکنه . دوست عزیزمن تا هفت سالگی هر روز بدون استثنا یه سیب رنده شده به محمد دادم واقعا برای هوش عالیه شما هم سعی کنید همین کارا بکنید .


ممنون خاله جون.والا منمم فواید سیب رو میدونم اما چه کنم که رونی یکم زمینه سفت شدن داره واسه همین جرات نمیکنم همیشه بهش بدمممممممم متاسفانه.ممنون از راهنمائیت دوست خوبم.