فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

آب بازی به تجویز دکتر حمیییییییییییییید.

1392/6/13 16:08
نویسنده : مامانیه رونیا
348 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم به تجویز دکتر حمید خوش به حالت شده و روزی دوبار باید تو وان آب ولرم با بتادین بشینی. مژهاز اونجایی که حموم ما خیلی کوشمولوئهههههه استخرهای بادیت که یکیش زرافه است و قبل حاملگیم برات خریده بودم و یکیم عین همینی که تو عکسه اما بزرگتره که زنعمو آرزو برات آورده بود هیچکدوم تو حموم جا نمیشه و اگه اونارو بزاریم کل حموم پر میشه جا برای ما نمیمونه ناراحتواسه همین پریشب با باباحجت رفتیم برات یدونه کوشمولوشو خریدیم که فیکس خودته از خود راضیخوبیش اینه که اگه تعادلتم بهم بخوره و بیوفتی تو آب نمیوفتی به دیوارش میخوری و خیالمون حسابی راحته راحته وقتی اون تویییییییییییییییی.مژهاین عکسای آب بازییییییییی امروز صبحتهههههههههه....

چون آب توش بتادین داشت نمیتونستم عروسکای وانتو بزارم توش چون مستقیم میبری دهنت.واسه همین دوش رو گذاشتم تا باهاش سرگرم شی همش میخواستی آب رو از روی دوش بگیرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فدات شمممخنده

رونیااااااااااا

 

اینجا دارم برات بوس میفرستم عاشق اینکاری و همیشه میخندییییییییییییی.

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

اینجا دیگه حوصلت بدون اسباب بازی سر رفته بود و میخواستی بیای بیرونننننننن.

 

رونیااااااا

 

منم این کتاب حمومتو دادم بهت تا بیرون از استخر باهاش بازی کنییییییییی.

 

رونیاااااااا

 

ولی شما همش در تلاش بودی که ببریش تو پیش خودتتتتتت...

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

ودر آخر هم موفقق شدییییییییییییییابرو

 

رونیاااااااااااا

 

اما دخمل خوبی بودی و اصلا دهنت نذاشتییییییییییییی آفرین به گل گلی مامانماچاز پی پی هم بگم که خوب شدی و دیگه گریه هم نمیکنیییییییییی.از خود راضیامیدوارم دیگه اینجوری نشی البته طی صحبت با مامان دینا جونی به این نتیجه رسیدیم که چون شما آب نمیخوری اینجوری میشی و متاسفانه باید از این به بعد به زورم شده بهت آب بدمممممممممممممممنگراناما چیجورییییییی نمیدونم؟؟؟؟/سوالامیدوارم خدا کمکم کنههههههههههههه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زینب
14 شهریور 92 1:06
سلام خوبی عزیزم من زینبم مامان امیر حسین چه دخمل نازی داری خدا حفظش کنه اصلا دختر یه جور دیگه مهرش به دل آدم می شینه
ببین اگه به دخترت شیر خشک میدی احتمالش هست یبوستش از نوع شیرش باشه پسر خواهر من هم همین طوری بود هیچ شیر خشکی بهش نمی افتاد آخر مجبور شد با همون شیر کم مادرش کنار بیاد من هر وقت امیر حسین شکمش سفت میشه بهش کره محلی میدم سریع جواب میده اگه به نازنینت حریره میدی زیاد سفتش نکن سعی کن زیاد از داروهای یبوست استفاده نکنی آخه خدایی نکرده تنبلی روده می گیره و دیگه داروها جواب نمی دن با غذا حل بشه بهتره من با اجازتون شما را لینک می کنم شما هم اگه دوست داشتی لینکم کن به وبلاگ پسرم که دو ماه از دخترت بزرگ تره سر بزن خوشحال می شیم .


ممنونم دوست خوبم از راهنماییت شیرش تا حالا نان 1 بود حالا نان 2 نمیدونم مال شیر باشه یا نه ولی رونیا آب اصلا نمیخورههههه من فکر میکنم مال همین باشههه الان دارم توی سوپش آلو میریزم ایشالا اثر کنههههههه شربت انجیر هم روزی یه بار بهش میدم که اگه شکمش خوب کار کنه دیگه از فردا نمیدم تا الانم دادم واسه این بود که گفتم شاید زخم شده باشه اذیت نشهههههههه وگرنه خودمم زیاد با دارو موافق نیستمممم اونم برای بچه به این کوچیکی در هر صورت ممنونم از راههنماییتون و با افتخار لینکتون میکنم.
زهره مامان بارسین
14 شهریور 92 12:52
الهی قربونش برم عسل خانووووووووووومی . ایشاا... خیلی زود مشکلش حل شه مامانی . بارسین منم تقریبا هر 3 روز کارشو می کنه و از الان باعث نگرانی من شده البته شنیدم تا 5 روز هم طبیعیه . مامانی ماشاا... شما اینقدر سریع پست می زاری که ما عقب می مونیم رونیا جون رو خیلی ببوس . به ما هم سر بزنید


ممنون مامان بارسین جونی.مشکلش خداروشکر حل شد امیدوارم دیگه اینطوری نشه و همچنین بارسین جون.من تقریبا هر روز به شما سر میزنم اما دیر می آپییییییییییییید.دلم نمیاد حتی یه روزشم از دست بدم با همه سختی شده نصفه شبم شده مینویسممممم.ممنون از کامنتهای دوست داشتنی که برامون میزارین دوست خوبم.
میترا
14 شهریور 92 15:27
سلام من که فکر میکنم حمام بردن بچه ها خیلی لذت بخش باشه کی بشه ما هم مهران را حمام ببریم


بله دوست خوبم همینطوره ایشالا شما هم این لذت رو به زودی تجربه میکنین.