فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

جل الخالق !!!!!!

1393/4/29 2:30
نویسنده : مامانیه رونیا
348 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکی از روزهاییه که من قطعا تو دهنم ثبتش میکنم و هیچوقت یادم نمیره. عینکروونیای مامان امروز شما به طرز عجیبی هر چی میدادم میخوردی و نه نمیگفتی تعجب. یعنی دقیقا یه معجزه امروز اتفاق افتاده . صبحانه کلی کیک و خامه خوردی بعدش یک ساعت بعد کنار من پلو و قیمه خوردی موقع خواب شیر خوردی بلند شدی دوباره پلو و قیمه خوردی کدوسرخ شده خوردی میوه و لواشک و شبم خونه مامان فریبا موندی تا ما خرید کنیم اونجا هم سیب زمینی و بستنی و میوه خورده بودی تازه بعدشم با هم دفتیم جگرکی دوتا جیگر هم خوردی یعنی من که واقعا این شکلی بودم کل امروز .تعجب تا باشه از این روزای قشنگ تو زندگیه ما خندونکالانم بس که شکمت پر بود بدون شیر خوابت برد اونم بدون اینکه من بیام تو تختت .فدای تو فرشته نازنینم.

 

 

اینم جلو جگرکی که چون سه تایی ست بودیم عکس انداختیم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Mobina
2 مرداد 93 0:23
نوش جونت گوشت تنت بشهــــــــــــ دتر ناز براش اسپند دود کن صدقه بده به در و تخته بزن عشقم چشم نزنن چهــــــــ ستی میکنید مادر دختر و پدر