فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

مروارید 6 و7 رونیا جونم کی اومدین ؟! خوش اومدین :)

1393/7/20 14:57
نویسنده : مامانیه رونیا
224 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم پنجشنبه وقتی داشتم سر یه داستانی دهنتو بررسی میکردم ( تو پست بعدی میزارم سر چه داستانی) یهو چشمم به دوتا مروارید سفید انتهای لثه بالات خورد یکی اینور یکی اونورتعجب. کاملا شوکه شدم اصلا ندیده بودم اینا کی در اومدن عشقم چون فکر میکردم اول جلوییها در بیاد بعد آسیاب ها فقط جلوی لثه ات رو همیشه نگاه میکردم تازه جالب اینه که بزرگتر از دندون پنجمت هم هستن یعنی خیلی قبل اون در اومدن و من متوجه نشدم.خندونکدرسته دیره ولی خوب بالاخره باید بگم:

 

فرشته کوچولوی من 

رویش مرواریدهای 6 و 7 لبخندت 

مبارکــــــــــــ  .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا حجت
20 مهر 93 18:30
گازمون نگیری خوشگله