فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

پایان 20 ماهگی / ورود به 21 ماهگی.

1393/8/1 3:54
نویسنده : مامانیه رونیا
285 بازدید
اشتراک گذاری

فرشـــــــــته نازنینم 

ماهگیت

 

مبارکـــــــــــــــــ .

 

 

         

 

عشق کوچولوی خوشگلم این ماهگردتو بعد مدتها خونه خودمون گرفتیم و مامان فریبا و بابایی هم شام دعوت کردیم. زیباکیک این ماهتم برای اولین بار خامه ای درست کردم و کلی وقتمو گرفت و زحمت داشت ولی می ارزید طلا خانوم. عینککلی هم برای بادکنک ها اون روز ذوق کردی و تولد تولد مبارک به زبون خودت خوندی و دست زدی. بغل

و اما طلاخانوم دخترک 20 منبوس.تا باشه  یه عالمه بیست تو زندگیت عزیز دلم.بوس

 

 

 

الهی فدات شم که چشمت به کیک بود که تا عکسو میگرفتیم یه ناخونک میزدیخنده

 

 

 

 

 

 

قابلت رو نداره فرشته جونم.

 

 

اینم بابایی و مامان فریبا بازم شرمندمون کردن.محبت

 

پسندها (2)

نظرات (2)

Mobina
1 آبان 93 12:56
عزیزم مهربونم الهی دویست ساله بشی عشقمـــــــــــــــــ قربون عشوه و نازت برم کوچولو خانوووووووووووم
مامانی و بابایی
9 آبان 93 10:42
از کنار دریای خلیج فارس برای شما که کنار دریای خزر هستید مینویسم من شما را لینک کردم منتظر شما هستم ما را لینک کنید. به ما سر بزنید