فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

پایان 22 ماهگی / ورود به 23 ماهگی ( شب یلدا 93)

1393/10/2 1:56
نویسنده : مامانیه رونیا
921 بازدید
اشتراک گذاری

هندونه شیرین من 

     

ماهگیت مبارکــــــــــــــــــ .

 

 

گل نازم این ماه ماهگردت با شب یلدا یکی بود منم برای اولین بار یه کیک هندونه ای با فوندانت درست کردم که به نظرم برای اولین بار خوب شده بود .راضی

فونت زيبا ساز.فونت زيبا ساز.فونت زيبا ساز.فونت زيبا ساز.فونت زيبا ساز.فونت زيبا ساز

 

 

بعد این عکس که مال ماهگردت بود رفتیم باشگاه عمو برای شب یلدا که البته امسال به خاطر مامانبزرگ و ایام صفر سفره یلدا نذاشتیم.فقط دور هم جمع شدیم و یکم بازی کردیم.بقیه ماجرا به روایت عکس:

 

تگ یلدای امسال به قول یکی از دوستان :

دونه ی انار من یلدات مبارکــــــــــــ .

 

 

گیفت های امسال:بیسکوییت آیسینگی (دستپخت مامان هنرمند راضی)

 

 

 

عشقولک در حال خوردن انان (انار ) شب یلدا:

 

 

ما در حال والیبال بازی کردن گیر دادی که شما هم بازی کنی یا توپو بدیم به شما .باباحجت هم شما رو بغل کرد و با شما بازی میکرد:

 

 

 

اینجا رفتی عین بقیه تو خط وایسادی تا بازی کنی خنده

 

 

دستاتم مثل بقیه میاوردی بالا که توپو بزنی .آخه من قربون تو برررررررررررررررمبوس

 

 

 

 

 

قیلی قیلی هندونه شیرین من خنده

 

 

 

 

 

اینم هندونه فینگیلی شیرین یلدای 92:

 

 

امسال یلدا خاله افسانه و آیلین جونم سوپرایزمون کردن و یهویی دیدیم شب رسیدن و خوشحالمون کردن حسابیآرام

پسندها (1)

نظرات (0)