فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

هدیه های این ماه عسل خانوم.

1393/10/5 2:06
نویسنده : مامانیه رونیا
297 بازدید
اشتراک گذاری

گلم دیگه بازی فکریات رو همشو یاد گرفته بودی و سنت بهشون نمیخورد و امروز رفتیم برات چندتا بازی فکری جدید و یکم اسباب بازی خریدیم.مبارکت باشه طلا خانومم.بوس

 

بازی های آموزشی:درسخوان

 

 

اینا هم کادوی ماهگرد بیست و دومت بود.مبارکت باشه عسلیآرام

کالسکه رو خودم برات برداشتم و خیلی هم خوشت اومد وقتی فهمیدی چیه .اون پنکه و اسب آبی سلیقه خودته .بوس

 

 

و اما این چکمه ها جریان داره . هروقت میرفتیم باغ بابایی و کلا جنگل و این حرفا من دلم نمیومد تو گل و خاک و اینا کفشای خوشگلتو پات کنم و چون واقعا هم گرون خریده بودم میترسیدم خراب شنخطا.خیلی وقت بود دنبال چکمه های پلاستیکی ارزون قیمت بودم برای اینجور جاها که امروز کلی گشتیم و اینو پیدا کردیم که فقط همین رنگشو سایز پای شما داشت.سکوت البته اینقدر خوشگل نبودهاااا .یه چکمه پلاستیکی ساده بود که من با خز و بند کفش اوشگلش کردمراضی و واقعا الان اصلا بهش نمیخوره که 8000 تومن خریده باشمش خندونکو شاید دلم نیاد که اینم تو باغ بپوشی خنده

 

 

اینا هم خاله افسانه برات خریده و شال و کلاه رو هم خودش زحمت کشیده بافته و واقعا باید بگیم خوشگل شده و خاله هنرمندی داری چون خاله جون هر 10 سال یکبار هم دست به سوزن و نخ و این چیزا نمیزنه با این حال همچین اثر هنریی ازش واقعا زیبااااستچشمک

 

 

و اما اینم هنر دست مامان فریباست برای امسال شما که تزییناتش کار خودمه .مرسی مامان فریبااااا که هر سال شرمندمون میکنی.بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)