فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

دخترک 22 ماهه مامان روجا. (بای بای پستونک)

1393/10/20 15:04
نویسنده : مامانیه رونیا
621 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو 22 ماه و 20 روز و ترکــــــ پستونک .

 

 

سلام به شیرین عسلم .بغلسلام به نقل و نباتم که این روزا عین یه طوطی همه حرفها و کارامونو تکرار میکنی طوطیه شیرین زبون من. بوسعشق کوچولوی خوشگلم تقریبا یه هفته ای میشه که از یار شفیقت نام نا یا همون پستونک خودمون جدا شدی و واقعا صبوری به خرج دادی عسل خانومم اصلا فکرشو نمیکردم که انقدر خانوم باشی که با دوری نام نا انقدر راحت کنار بیای البته میدونم که واقعا دلت تنگ شده براش و واسه همینم هست یکم بهونه گیر و لجباز شدی مخصوصا موقع خوابیدن که طول میکشه بدوون نام نا بخوابی.آرام یه موقع هایی یادت میوفته و یهو میگی نام نا .بعد من با تعجم میگم چی؟ چی میخوای .یعد شما عشقم یادت میوفته و میگی پیشیییی برررد بغل.الهی من فدات شم . ولی بگم از فواید بی نام نایی که واقعا رو اشتهات خیلی تاثیر داشته و بعد نام نا هزار ماشالله خیلی خوب غذا میخوری تا جایی که بعضی روززا باید بگم بسه دخترم هنوز سیر نشدی مگه؟ تعجبراجع به شیشه هم که اصلا به کل یادت رفته و اصلا حتی سراغشم نمیگیری انگار نه انگار که نزدیک دو سال با شیشه شیر میخوردی الان خیلی شیک قبل خوابت یه نصفه لیوان شیر میخوری و میخوابی. راضیاز روی شیطنت هم چون باید بشینی و شیر بخوری برای اینکه نخوابی هر 5 دقیقه یهو میشینی رو تخت و من که میگم بخواب چرا بلند شدی میگی شییییر و منم هیچی ندارم بگم و تا شیر تو لیوان تموم نشه این بساط ادامه داره.دلخور

بگم از شیرین زبونیات که یکی دوتا نیست چندتا کلمه جدید و بامزه ات که یادم میاد اینجا میگم:ناینجی (نارنجی) /شبال (شلوار) /خبا (خراب)/عسک(عروسک)/مافبا (مامان فریبا)/نخشی (نقاشی) /بسینی (باب اسفنجی)/ شام (شام) /تبه (تبلت)/ایشی(گوشی)/فین(فیلم)/خیبی(خوبی)/تاب(کتاب)/هیمدی(کیمدی)/تابپشت(لاک پشت)/ داییه (دایره) /خیدی (خوردی) و دششیی(دستشویی) و ........

از دو کلمه ها هم : بابا دفت / شب بیه (شب شده)/ شیر بده / هرچیزی هم نخوای میگی نه مثلا نانای نه /شیر نه /لالا نه 

یه سری شیرین زبونیا هم داری که چندتاش یادمه برات مینویسم: با بابا رفتی سراغ یخچال یهو دستو زدی به ظرف شکلات و همش ریخن یهو گفتی آخ آخ آخ آخ بعد بابا گفت کی ریخت گفتی مامان .همین سوالو من فرداش ازت پرسیدم گفتی بابادلخور

مکالمه من و رونیا:  اسمت چیه؟   نی نانا( نی نی رونیا)  محبت فامیلیت چیه؟  خاااانی (خناری) محبت چند سالته دوووووووووو  محبت  اسم مامانت چیه اودااااااااااااا محبت اسم بابات چیه اودتتتتتمحبت

جدیدا یاد گرفتی با موبایل من و یا بابا یا گوشی خونه آخرین شمارو تماس میگیری و میگی الووو  دلااام  خیبـــییییی؟دلخور

موقع نقاشی هم اینو میگی چش چش ابوووووووووو دایییـــــــــــــهبغل

تا یکی چشمش دو ثانیه بسته بشه سریع اطلاع میدی خواااابههههههههه سکوت

تا از آهنگی خوشت بیاد میگی خیــبه.بوس

این کلمه( ای بابا )رو هم خیلی به جا و بامزه به کار میبری خیلی باحاله تا یه چیزی میریزه زمین و یا طبق روالش پیش نمیره سریع میگی اب بابااااااااااااا اب بابااااااااااخنده

الان بیشتر موقع خواب یهو برمیگردی و میگی بل (بغل) و میخوابی.بوس

عاشق کفش و دمپایی هستی .. 

سی دی یاتم که دیگه از رو عکسش میدونی کدوم به کدومه .یه سی دی داری مال فلش کارتای بالابالا است عاشق اونی میزاری و هرچی میگه تکرار میکنی با همون لحن .خندونک

عاشق اناری و کورن و فلکس و مویز .هرچی بخوری سیر نمیشی. خوشمزه

تو غذا ها عین من کشمش و الو کلا چیزای شیرینو دوست نداری ولی مثل بابا عاشق لوبیا سبزی برعکس من.آرام

همچنان موقع بیرون رفتن سر لباس پوشیدن خیلی اذیت میکنی ینییییییی خیلیهااااا که بعضی اوقات واقعا پششیمون میشیم از بیرون رفتن. اصلا با کلاه و شال و لباس گرم رابطه خوبی نداری اصلاا تا بشینیم تو ماشین کلاتو درمیاری با اینکه در خونه که باز میشه میگی واااای سده(سرده ) ولی بازم با زور کلاه میزاری.دلخور

کاملا چیزای گرم و سرد و تشخیص میدی یه روز رفتی دست زدی به شارزر لپتاب بعد میگی اووی داخههههههه.یا تو ماشین دستت میخوره به شیشه میگی اویی سدهههه.تشویق

هرکار میکنم به دستشویی عادت کنی میگی نه و خیلی از دستشویی میترسی حتی برای دست شدن.بدبو

یکی از سرگمیات چند روزی بود که کلیپای توی تبلت من بود که دو سه روزه یاد گرفته بودی جلو میزدی و نگاه میکردی ولی از سرت انداختمش چون اصلا دوست ندارم از الان سرت همش تو موبایل باشه و چشای نازنین ضعیف شه عروسکم. بوس

مشکلت تقریبا با جارو برقی حل شده والان دیگه میشه با وجود شما جاروبرقی کشید البته با اینکه میگی جائو خیبه جائو نازی ولی بازم از فاصله ده متریش رد نمیشی و میترسی و تک و توک اون وسطا هم میگی تسیییید .خندونک

همچنان هم که ماشین نخریدیم و منتظر بهمن ماهیم که ثبت نام کنیم تا فروردین تحویل بدن و مدلش سال 94 بخوره ولی تو این فاصله احتمالا یه پراید بخریم چون واقعا بی ماشینی اذیت میکنه .خسته

کارای تولدتم که شروع کردم و فعلا در مرحله روبان پاپیون کردنم .خندونک امروزم میخوام برم پارچه لباست رو بخرم.چشمکدیگه چیزی یادم نمیاد عشقم .دوست دارم فرشته خوشگلم که تند تند داری بزرگ میشی و این روزای دوست داشتنی چه زود دارن میرن جلووووووووووبوس 

 

 عشقولکم تو حموم که نی نی شو میشوره:

 

 

 

 

 

 

این پشه ها هم که تو زمستون هم دست از سر صورت ابریشمی دخترکم بر نمیدارن عصبانی

 

 

من و باباجونم :

 

 

من و مامان جونم .

 

 

 

من و شیر پسته خوشمزه

 

 

من و بابام در حال وایبر بازی چشمک

 

 

عس بگیرم خندونک

 

 

موش موشیه دندون نصفه من بغل

 

 

پیتکو پیتکووو (وقتی گاو پیتکو پیتکو میکنه)سکوت

 

 

بیسکوییت تو بستنی راضی( بعد از مراسم ولیمه مامانبزرگ دوقلوها)

 

 

 

وقتی هوا سرد میشه و من اسکیمو میشم.خندونک

 

 

اینم بازی جدید عشقم.

 

 

اینم خونه زندگی ما ده دقیقه بعد از بیدار شدن رونیا سکوت

 

 

 

بابا میگه این لباست یه جارو کم داره دلخور

 

 

اینم عشقم و اولین نام ناش (پستونک)

 

 

امروز تولد آیلین طلای خاله است.

عشق خاله تولد 8 سالگیت مبارکــــــــــــــــــــــــــ .بوس

 

 

البته عشق خاله اینجا 5 سالش بود.محبت

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله
21 دی 93 22:35
آخی قربونت برم دختر نانازی! سلام ببخشید قالبوتونو کی درست کردی خیلی عالیه اگه شما درست میکنید یه سر بیاین وبم کارتون دارم عزیزم حتما بهم سر بزنعزیزم کار لی لیه ولی متاسفانه دیگه انجام نمیده.
افسانه مامان كيان
28 دی 93 13:42
سلام عزيز دلم خوبيد؟.چه دختر نازى خدا حفظش كنهعزيزم ممنون ميشم پيش ما هم بيايد و نظرتونو بگيد با افتخار لينك شديد لطفا شما هم منو بلينك