فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

شب تولد عشــــــــــق (2)

1393/11/30 2:17
نویسنده : مامانیه رونیا
464 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزک من

دخترک من

شاپرک من

 

تا چند ساعت دیگه باز هم ساعت 9:40 دقیقه صبح 30 بهمن تکرار میشود و مرا غرق در خاطرات شیرین 30 بهمن میکند .30 بهمنی که در اوج سرما نفس های گرم دخترکی رو حس کردیم که دوسال تمام است نفس هایمان به همان نفس هایش بند است.30 بهمنی که من را مادر کــــــــــــرد.

 

 

 

 

و خدای مهربانم را شاکرم که وجود نازنینی چون تو را به من ارزانی داشته . دخترکی نحیف و بی توان  که اکنون حتی برایمان شعر میخواند و تمام وجودمان را مست وجودش کرده.

 

 

 دخترک من

شاپرک من

فرشتـــــــــــه کوچک من 

 

2 سالــــــــــه شدنت فرخنده باد.

 

 

 

خدایا هدیه ات را سپاس .

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان فهیمه
30 بهمن 93 8:47
تولدت مبارک رونیا خانوووووووم من اولین کسی ام که درست سر ساعت تولدت تبریک گفتما... به نهال منم سربزنید...
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عزیزم زحمت کشیدی
رویا
30 بهمن 93 12:21
قربونش برم .. رونیا گلی تولدت مبارک
مامانیه رونیا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون. ممنون
مریم گلی
3 اسفند 93 18:28
واااااااااااااااااای روجا سنگ تموم گذاشتی خدا قوت واقعا زخمت کشیدی آفرین مامان خوش سلیقه و باذوقتولد پرنسس کوچولوو مبارک باشه انشالله همیشه سالم و شاداب باشه فردا تولد محمد حسینه
مامانیه رونیا
پاسخ
قربونت مریم جاان. چشات قشنگ میبینه. مبارک باشه تولد محمدحسین عزیزم .