فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

متفرقه های 24 ماهگی از نوع عکس.

1393/12/13 13:44
نویسنده : مامانیه رونیا
409 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه روز که رفتیم پارک سرپوشیده خبازان. عاشق این اسبه شده بودی  و باهاش بالا پایین میرفتی و با اهنگش میخوندی: علاوه بر این قطار و ماشین هم سوار شدی 

 

 

از اونجایی که عاشق باب اسفنجی هستی کلی برای این عروسکه ذوق کردی و بوسش میکردی محبت

 

 

یه شب که با خاله صبا اینا داشتیم میرفتیم رستوران ققنوس تو ماشین نشسته خوابت برد و تا میومدیم بغلت کنیم بیدار میشدی و گریه میکردی و میگفتی نه نه ایجوریییی(ینی اینجوری بخوابم )سوال

 

 

اینم بعد از بیدار شدن .فدای برق چشات نازنینم.بوس

 

 

بله اینجا هم داری خلال دندونارو میکنی تو لیوان دوغ دلخور

 

 

وقتی باب اسفنجی میبینی:خندونک

 

 

 

یه روز داشتم تو اتاقت کشوها رو مرتب میکردم و دیدم صدایی ازت نمیاد اومدم و با این صحنه مواجه شدم. حالا نمیدونم این بیسکوییت ها که بالای میز ناهار خوری بود رو چیجوریی برداشتی و از خودت پذیرایی کردی .سوالتا منو دیدی این شکلی شدی خندونک

 

 

یه شب که رفته بودیم بهشهر دختر عموی باباحجت مارو به تولد عموی باباحجت دعوت کرد :

 

 

حضور فعال رونیا در مراسم کیک دلخور

 

 

 

 

در یک اقدام انتهاری دیروز پشت موهای شما رو مرتب و کوتاه کردم .این اولین باری بود که پشت موهات کوتاه میشد در سن 2 سال و 12 روزگیت البته به اندازه یک سانت زبان

 

 

موش موشی عشق لواشک :

 

 

 

این عکسا هم مربوط به دیشبه که بابایی و مامان با فریبا رفتهب ودیم بیرونآرام

 

 

دفتر قبلیت رو تموم کردی و مدادشمعی هات هم گم و ور و نصفه نیمه شده بود دیروز برات یه بسته نو و یه دفتر خریدم از تو بازار از خودت جداشون نکردی .عاشق نخشی(نقاشی ) هستیمحبتاینجا هم تو کله پزیه خندونک

 

 

از کله پاچه عاشق مغزی عین مامانت چشمکالبته اگه دوغ نباشه دلخور

 

 

 

بلــــــــه خوشحال بودم تا الان سراغ کشو وکابینت ها نمیری که ....

 

 

 

فدای موش موشکم که تا چشم براش درمیارم اینجوری میخنده بوس

 

 

عاشقتم وروجک.محبت

پسندها (3)

نظرات (8)

هانیه
13 اسفند 93 15:30
منم عاشقتم بروجک
مامانیه رونیا
پاسخ
می توووو
مامان زهره
13 اسفند 93 16:06
امیدوارم همشه خندان وشاد باشی خانم خوشگله میبوسمت
سارا
13 اسفند 93 16:28
واااای خدای من!!!! چقد این عروسک نازهههههه خیلی خیلی مواظب این فرشته باشین تورو خدا
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عزیزم. لطف دارید.
رویا
13 اسفند 93 19:00
بوس برای خانوم بلا
مامان دیانا
14 اسفند 93 9:39
سلام به مامان رجای خوش ذوق که هر لحظه دوربین دستشه دخمل شیرینتو ببوس با این حالتای باهالش موقع فیلم دیدن یه سووالم دارم لطفا جواب بدین . برای تم تولد روی چ کاغذهایی و بل چه پرینتری پرینت گرفتین .ممنون میشم
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون . والا من دادم خدمات کامپیوتری برام پرینت گرفت فک کنم کاغذ گلاسه بود.پرینترش رو نمیدونم.
مامان دیانا
16 اسفند 93 9:41
سلام عزیزم وب دخترتو خیلی دوست دارم لطفا منو اد کنید تا با هم دوست بشیم
سارا
19 اسفند 93 16:16
سلام خیلی وقته که بروز نشدید دلم واسه این فرشته کوچولو خیلی خیلی تنگ شده لطفا زود تر[خواهش]
مامانیه رونیا
پاسخ
شرمنده نزدیکه عیده و .....
مامان پریسا جوووووون
21 اسفند 93 15:41
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتمون ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com تا الان 149 مامان سایتش ثبت کرده. مامان مهربون منتظرتما
مامانیه رونیا
پاسخ
لطف دارید.