فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

روز مـــــــــادر مبارکــــــــــــ .

1394/1/21 2:43
نویسنده : مامانیه رونیا
461 بازدید
اشتراک گذاری

در عالم کودکی به مادرم قول دادم که تا همیشه هیچکس را بیشتر از او دوست نداشته باشم.

مادرم مرا بوسید و گفت : نمی توانی عزیزم!

گفتم میتوانم .من تورا از پدر خواهر و برادرم بیشتر دوست دارم

مادر گفت یکی می آید که نمیتوانی مرا ببیشتر از او دوست داشته باشی ...

نوجوان که شدم دوستی عزیز داشتم ولی خوب که فکر میکردم مادرم را بیشتر دوست داشتم.

معلمی داشتم که شیفته اش بودم ولی نه به اندازه مادرم ...

بزرگتر که شدم عاشق شدم !

خیال کردم نمیتوانم به قولم عمل کنم ولی وقتی پیش خودم گفتم کدامیک را بیشتر دوست داری ؟باز در ته دلم این مادر بود که انتخاب میشد...

 

سالها گذشت و یکی آمد.

یکی که تمام جان من بود.

همانروز مادرم با شادمانی خندید و گفت دیدی نتوانستی !!

من هرچه فکر کردم او را از مادرم و از تمام دنیا بیشتر میخواستم 

او با آمدنش سلطان قلب من شده بود !!

 

من نمیتوانستم به قول دوران کودکیم عمل کنم ...

آخر من خودم مادر شده بودم!!!!!

 

 

وقتی خیس از باران به خانه رسیدم

برادرم گفت :چرا چتر با خود نبردی.

خواهرم گفت چرا تا بند آمدن باران صبر نکردی؟

پدرم با عصبانیت گفت :تنها وقتی سرما خوردی متوجه خواهی شد!

اما مادرم در حالی که موهایم را خشک میکرد گفت:

باران بی موقع !!!!

 

 

تبرریک رونیا به مامان فریبا:

 

 

ممنون همسر عزیزم.

 

 

گل رونیـــــا به انتخاب خودش :

 

 

فلش بکی به گذشتــــــه :

 

اولین سال مادر شدنم.

 

 

سال دوم :

 

 

و سال سوم: 

 

 

و چه زیباست مادر فرشته ای همچون تو بودن:

 

پسندها (3)

نظرات (1)

هانیه
26 فروردین 94 8:18
ای جان با این عکسای قشنگتون روز 3تایی تون مبارک خانوووما