فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

خواب و بیداری صبحگاهی.

1392/5/17 19:14
نویسنده : مامانیه رونیا
283 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا صبح زوده که بیدار شده بودی هر کار میکردم نمیخوابیدی...

 

رونیااااااا

 

 

                                                            رونیاااااااا

 

بعدش گذاشتم خودت بازی کنی تا خوابت ببره....(رونیا در حال کشف پستونک)

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااا

 

دیگه کم کم چشات داشت میرفت.آخجوناز خود راضی

 

                                                             رونیاااااااا

 

فدات بشم که عادت کردی خودتو بهم بچسبونی و بخوابی.اینجا خواب بودم یه آن بیدار شدم دیدم اینجوری بغلم کردی خوابیدی و منم حسابی ذوق مرگ شدمممممممممممخیال باطل

 

رونیاااااااااااا

 

بعدش دیگه خوابت برد تا ساعت 11.دوست دارم عسلم.قلب

اینم عکسیه یه ساعت پیش که از حموم اومده بودی خوابیدی انداختم.ببین چه فرشته ای دارم من.

 

رونییاااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
20 مرداد 92 14:15
ای خوشگلم شلوا گل گلیت تو حلقم